• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

www.d2moto.com -40 % ale

Onkos kukaan katsonut noita USPS seurantatietoja? Itsellä tulee vain tieto:

"Status: Electronic Shipping Info Received

The U.S. Postal Service was electronically notified by the shipper on November 30, 2009 to expect your package for mailing. This does not indicate receipt by the USPS or the actual mailing date. Delivery status information will be provided if / when available. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later."

Eli lähetys muuttunut shipped tilaan d2moton:n sivuilla, mutta tuonne USPS:n sivuille ei ole tullut mitään uusia tapahtumia. Mitenkäs teille muille?

Mulla on yleensä jenkeistä tilattaessa USPS:n sivuilta häipynyt kaikki info paketista ("There is no record of this item."), sen jälkeen, kun paketti on lähtenyt tänne eurooppaan. Eli ei ole voinut seurata lähetystä tuolta.
Aina ovat kuitenkin perille tulleet n. viikon-puolentoista kuluessa.

Mulla on yleensä jenkeistä tilattaessa USPS:n sivuilta häipynyt kaikki info paketista ("There is no record of this item."), sen jälkeen, kun paketti on lähtenyt tänne eurooppaan. Eli ei ole voinut seurata lähetystä tuolta.
Aina ovat kuitenkin perille tulleet n. viikon-puolentoista kuluessa.
USPS:n paketteja voi koittaa seurata myös kotimaan postin lähetysseurannasta kun poistaa välilyönnit seurantanrosta... Tosin paketit näkyy siellä vasta kun ovat tulleet maahan, mutta toisinaan maahantulosta kestää useita päivä ennenkuin paketti/saapumisilmoitus kolahtaa postilaatikkoon.

Onko kenenkään paketteja näkynyt?
Mulla on yksi tullissa odottamassa mutta en tiedä onko se tästä firmasta. :o

Ei oo näkyny 25.11 tilattua ilmansuodatinta. Edellinen tilaus tuli 8 vrk postiin. Nyt näkyy kestävän. Jouluko se jollottaa ?

Eilen iltapäivällä oli tullut maahan. Nyt tulossa jo Tampereella. Saiskohan sen paketin jo tänään
smile_org.gif
Eli näyttäisi että ei ole mennyt tulliin.

Mulle oli joku "iso kirje" tullut joka ei mahtunut postiluukusta; noudetaan postikonttorista. Ilmeisesti alle tunnin kuluessa siitä, kun tänne huutelin, että onko kenellekään saapunut vielä.
tounge.gif

Kai se tästä firmasta on kun en muutakaan keksi.

Itse hain paketin postista töiden jälkeen. Ilman tullia tuli. Sisältö merkitty Gift:ksi ja palikoiden arvoksi laitettu $5 jokaiselle
smile_org.gif

Mistä löysitte koodit jos tulis vielä joku pieni kampanja?

Mulle on tullu vuosia sähköpostia puljusta. Oon joku "Gold-member" niitten mielestä ja sillon tällön tullu noita aleviestejä.
Kuluneella viikolla oli joku -30% ale 10.päivään asti, unohdin laittaa koodia tänne, sorgen.

edit. voiphan tuota vielä joku kokeilla, josko toimisi: 72HR30 (-30& ale)

No eipä tuota uutta alea kauan tarvinnu odottaa  
biggrin.gif

Nyt lähtee (taas) -40 % koodilla: WS40
(apply code at checkout. Sales end on Dec 15, 2009 11:59pm PST)

Eipä tuolla ole kyllä enää oikein mitään tilattavaa itselleni, aika suppea valikoima valitettavasti.

Tänään löyty paketti postilaatikosta
smile_org.gif
Perjantaina 27.11. tais olla ku maksoin tilauksen, eli sen kymmenisen työpäivää otti toimitus. Kuoressa oli vielä "Gold Membership"-kortti (valitettavasti tuota 15% kultajäsen alea ei voi yhdistää muihin tarjouksiin...)
cool.gif

Tilasimpa minäkin sitten nuo ledivalopultit. Jokohan siellä ihmetellään, että mikä ihme noita finskejä vaivaa.

Keväällä kun tilasin tuolta kahvat, niin toimitus otti sen reilun kaksi viikkoa, mutta eihän siinä paljoa tarvi mennä pieleen, että ottaa kolme.

Back