• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

www.bike-revival.co.uk

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sami77
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko kellään kokemuksia asioimisesta otsikon liikkeen kanssa? Tarkoitus olisi tilata takaiskarit uuteen pyörään (Progressive Suspensionin 440-sarjaa) mutta hälytyskellot huutelee puuttuvan verkkokaupan takia. Luottokorttiyhtiöiden logotkin ovat kuin 80-luvulta. Toinen vaihtoehto olisi tilata ison rapakon takaa mutta edelliset kokemukset Suomen tullilaitoksen kanssa aiheuttavat edelleen pientä närästystä.

Ei kokemusta kyseisestä lafkasta mutta mikäs tullin toiminnassa närästää ? Juu tiedän että on "vähän" kivikautinen laitos, mutta kyllä itse olen aina saanut asiat hoidettua (yli toistakymmentä kertaa tilattu tavaraa rapakon takaa).

Ei kokemusta kyseisestä lafkasta mutta mikäs tullin toiminnassa närästää ? Juu tiedän että on "vähän" kivikautinen laitos, mutta kyllä itse olen aina saanut asiat hoidettua (yli toistakymmentä kertaa tilattu tavaraa rapakon takaa).
Olin viime kerralla ensimmäisenä jonossa, odotin puolitoista tuntia, päästin koko jonon ja jälkeen tulleet 7 auton tuojaa ja lukuisia muita hiippareita ohitseni ennen kuin elämäänsä kyllästyneen oloinen kaveri pasianssin peluultaan raaski käyttää aikaansa pakettini tarkastamiseen. Okei, närästys oli väärä sana. Suoraan sanoen vitutti niin kovasti, että teki mieli järjestää kohtaus.

Back