• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

wurth synteettinen kuivavaha

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja polip
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tätä olisi tarkoitus kokeilla.
Joillakin on varmaan jo kokemuksia?

_small.jpg

On kaapissa tommonen, en oo käyttänyt. Syy: purkissa lukkoo:

Ominaisuudet: Synteettinen kiuvaVAHA

Tätä nyt ei pidä sotkea ketjurasva/ketjuvaha hommaan.
Tähän ei tartu lika ja eikä mönjä,mutta minua mietityttää rasvaako lainkaan
ketjuja.
Parin sadan kilometrin jälkeen ketjut ovat aivan puhtaat,mutta aika
kuivan oloiset.
Mistä tietää milloin täytyy lisätä ainetta?

Käytin pari purkillista tuota ainetta. En ainakaan huomannut mitään negatiivista, lisäsin aina kun satuin muistamaan. Ketjut olivat aika kuivat, no nimikinhän on KUIVAvoiteluaine
tounge.gif

Daytonan kanssa käytin tuota aikoinaan 3 vuotta eikä mitään pahaa sanottavaa. Aika tiuhaan saa suihkia (300 - 500 km välein) mutta ei sitten toisaalta myöskään sotke yhtään. Pois myydessä olin rullannut pyörällä ~22500km eikä mitään suurempia kulumisen merkkejä ollut ketjuissa eikä rattaissa.

Toimii. Eräällä korjaamolla kyseistä tuotetta kehuttiin kovasti,joten olihan sitä pakko kokeilla.

Löytyykö tota tököttiä joka hemmetin marketista? Vois meinaa ketjut pesasta ja jos toi kerran ei sotke ja toimii niin kiinnostas pirusti kokeilla.

Löytyykö tota tököttiä joka hemmetin marketista? Vois meinaa ketjut pesasta ja jos toi kerran ei sotke ja toimii niin kiinnostas pirusti kokeilla.
Ei löydy.Wurth on kai ainoa liike,josta tuota saa melko
epäedulliseen hintaan.
Tarjouksena myi mulle 15€:lla.
Wurthin huono puoli on ettei ole muuta kuin tili asiakasmyyntiä. Käteisellä tai kortilla ei voi ostaa.

Oliko tuo 15€ + alv? (18,30€)

Kyllä sitä jostain harvoista marketeista löytyy - aika nihkeästi kyllä.

Jossain testissä tuo on kai vissiin ihan hyvin pärjännyt.

This Ride Best Buy ('06) chain lube has the following features.

Has the unique ability to penetrate the tightest gaps and linkages, means that the hard wearing lubrication is coated onto all surfaces.
Due to the low build technology dirt and grit will not stick to the chain thus increasing chain life.

Joo hyvää kamaa MUTTA ketjut ruostuu jos tarvii pitää pyörää sateessa, itse kun olen joutunut kadulla mopedia säilyttämään ja pressua ei ole jaksanut käyttää niin on joitakin ruoste täpliä muodustunut.  Tossa kun oli viikonverran sateita niin käytin ton tilalla WD-4 samalla kun putsasin ketjuharjalla.

Kyllä-ääni täältäkin. Käyttänyt jo muutaman vuoden, niin kauankuin ollut markkinoillakin. Ei mitään tekemistä vahan kanssa, kuten joku jo laittoikin. Topicin otsikko hiukan huono.

Hyvä aine myös muuhunkin voiteluun, missä ei halua sotkea, esim. kotona kaikki kiljuvat saranat ym.

"Oliko tuo 15€ + alv? (18,30€) "
Nettohinta 15€.Tarjous koski juuri alv:n vapautusta.

keravan hong kong 19.90 apaut.Jos siis kyse wurthin drylubesta.Mitäänhän en näist jutuist ymmärrä mut käytän ja erittäin tyytyväinen.

Muoks kappas ekas viestis oli kuva. Just tota roinaa.Excellent stuff.Ja nyt ryntään honkkariin ennenku tyhjäätte hyllyn
tounge.gif

Back