Olikos nuo XJR:n pöntöt molemmlle puolille vai muuttuuko putki 4-1 malliseksi?...
Mulla maksais po pöntöt XJR Yammuun 406,27€ rahteineen ilman baffleria. Voishan noita orggispönttöjä alkaa modifioimaan, mutta pilalle menevät?
...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olikos nuo XJR:n pöntöt molemmlle puolille vai muuttuuko putki 4-1 malliseksi?...
Mulla maksais po pöntöt XJR Yammuun 406,27€ rahteineen ilman baffleria. Voishan noita orggispönttöjä alkaa modifioimaan, mutta pilalle menevät?
...
Ainakin XX:lle hinta oli per pari. Kyseessähän siis on slip/bolt-onit eli pako/välisarjamuutoksia ei tule eikä tarvita.Olikos nuo XJR:n pöntöt molemmlle puolille vai muuttuuko putki 4-1 malliseksi?
Moi Äksjii....Olikos nuo XJR:n pöntöt molemmlle puolille vai muuttuuko putki 4-1 malliseksi?...
...
Joo, itellä on tehty tuo vakio pönttöjen muokkaus ja ei se kovin ihmeellinen projekti ole. Näin jälkiviisaana ainoa asia minkä olisin tehnyt toisin on pitkän aihioporan hankkiminen huilujen irrottamiseen. Itse päästelin päätylaipan auki pikkurälläkällä ja sisemmän laipan murjoin irti raa'alla voimalla. Päälle tein sitten peitelevyt rosterista, jolla peittelin rosot....
Luulen, ettei kannata ruveta noista orggis vaimentimista alkaa ottaa pois niitä huiluja. Jos menee viduix, niin sitten ovat pilalla. 400€ mökäpöntöt saarelta ja jos ei miellytä, niin ompahan lisävaruste myydessä.
En ole vielä tilannut. Kovasti tekis mieli.Joo, itellä on tehty tuo vakio pönttöjen muokkaus ja ei se kovin ihmeellinen projekti ole. Näin jälkiviisaana ainoa asia minkä olisin tehnyt toisin on pitkän aihioporan hankkiminen huilujen irrottamiseen. Itse päästelin päätylaipan auki pikkurälläkällä ja sisemmän laipan murjoin irti raa'alla voimalla. Päälle tein sitten peitelevyt rosterista, jolla peittelin rosot....
Luulen, ettei kannata ruveta noista orggis vaimentimista alkaa ottaa pois niitä huiluja. Jos menee viduix, niin sitten ovat pilalla. 400€ mökäpöntöt saarelta ja jos ei miellytä, niin ompahan lisävaruste myydessä.
Mutta mutta, jos viitsit pistää kuvaa tänne kun saat kannut paikalleen, olis kiva nähdä miltä näyttää paikallaa pyörässä.
Kävin kuuntelemassa eilen.Mopo liikenteessä. Jos joku haluaa vielä ihmetellä wolfin pönttöjä (eikä usko hienoa tilitystäni) niin nyt olen liikenteessä sen kanssa säävarauksella.
Pistäkee PM:ää jos miitti kiinnostaa. Liikun päivittäin pääsääntöisesti Kehä III hujakoilla Vantaalla.
strider
Joo lähetyskulut (rahti) on 35£.Oi oi,nyt alko nakottelee toi WF:n rööriOnkos noi lähetyskulut toi 35 puntaa...![]()
![]()