• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Wobblauksesta pelastautuminen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TSR
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Legend hyvin järjestetyillä org:in päivillä näyttäis olevan hyvin tilaa alastarolle 20.5

062802jumpie_prv.gif
ilmoittautumaan
Meiltäkin muutama päivä löytyy, joten eikun sekaan vaan:

http://www.mp-tuki.fi/index.php?v=ah&s=ah_paivamaarat

Heinäkuussa voi sitten tulla vaikka näyttämään närhen värkit suomalaiselle RR-yleisölle, lienee tuhatpäin katsojaa tontilla. Huhtikuu menee allekirjoittaneella näissä muissa tylsemmissä merkeissä, mutta 5.5 se sitten alkaa ja sitten ei kotona öitäkään juuri vietellä vaan tahkotaan noita ratoja taas.

Mieluusti näkisimme käytännössä nämä woblauksen hallintaan ottamiset, eturengas lukossa ajelut kovissa nopeuksissa ym. haastavat toimet joihin meidän kisakuskeista ja kouluttajista ei ole. Onko kellään tietoa miksi nämä kaverit loistavat aina poissaolollaan kun olisi näytön paikka?

On muuten nätti ilma, tylsää vain ajella tuolla kaduilla, joten passaan tänään...

Jukka

Alumiini, se on pojat alumiini sellainen aine, että sitä, kun saat nuppiin tarpeeksi, niin homma menee juuri sellaiseksi kuin teillä parhaillaan. Kannattaa siis tsekata miten pahasti se isoäidin mehumaija on syöpynyt, tai ostaa jatkossa oluet pulloissa.

Muistin virkistämiseksi toistetaan nyt kuitenkin, etten ole missään, koskaan väittänyt mitään ehdotonta woblauksesta selviytymiskeinoa, joka toimisi kaikilla pyörillä, kaikilla alustoilla ja kaikkialla aina, ikuisesti ja aamen.

Toinen asia, jossa tarviitte ilmeisesti muistinvirkistämistä, koskee suunnittelemaani ratatutustumista, jonka teen juuri silloin, kun se itselle parhaiten sopii. Ja mahdollisen kilvanajaon, viivalle asettumisen teen aikaisintaan kolmen vuoden kuluttua, kun olosuhteet ovat sellaiset kuin haluan. Ilmoitan toki, jos/kun olen valmis viivalle. Tällä hetkellä suurempi mahdollisuus lienee kuitenkin ralliin palaaminen, kun homma siellä on tunnetusti hauskaa, miehet miehiä ja mahdollisuudet hyvään kalustoon ovat nuoruusvuosia paremmat. Mitään ei ole kuitenkaan lyöty vielä lukkoon kuin, että lainat maksetaan ensin ja poika saa tarvitsemansa tuen jääkiekkoharrastukseensa. Tämän olen hänelle Tyksissä luvannut ja lupaukset pidetään aina. Jukka-täti saa mun puolestani suksia vittuun. Nössö mikä nössö.

Tämän olen hänelle Tyksissä luvannut ja lupaukset pidetään aina. Jukka-täti saa mun puolestani suksia vittuun. Nössö mikä nössö.
Ihan hyvä loppukaneetti. Mies joka oli muita nopeampi pyörällä kuin pyörällä, vetäytyi selitysten verhojen taakse kun estraadille tulo alkoikin hieman jännittämään epävarmuuden hiiren nakertaessa internetissä kasvaneen itseluottamuksen pienimmätkin rippeet pois.

Silloin kun on sinut oman naisellisuutensa kanssa, kuten minä olen, ei ole tarvetta mennä uhoilemaan vaikkapa moottoripyörällään toisten pihoihin, eikä oikeastaan edes tarvetta ole tytöttelyihin. Yritähän nyt löytää joku virtuaalimaasto jossa voit taas pönkittää miehisyyttäsi, niin ehkä sitten kolmen vuoden päästä uskallaudut viivalle. Väistely- ja kiertelyennätykseen sinulla ei vielä kuitenkaan ole mahdollisuuksia, sitä pitää hallussaan eräs toinen jonka suuret teot ovat jääneet keskustelupalstatasolle.

Jukka

P.S. Muista sitten satuja lapsille kertoessasi mainita, että ne ovat vain satuja. Ettei vain käy niin, että lapsi alkaa niihin uskomaan aikuisiälläkin. Vaihtaa vielä joku päivä sukunimensä Rohkeaksi ja alkaa tavoittelemaan Tarjan päänahkaa valtakunta mielessään ja lopulta kirjoittaa kirjan Presidentin sulhanen
smile_org.gif

Ai niin, tänään ei woblannut yhtään vaikka vuorokauteen tulikin enemmän kuin rautaperseeseen vaaditaan kilometrejä.

Woblauksesta en mitään tiedä vaikka yhden mieleen jääneen ravistuksen olenkin kokenut. Jos sen perusteelle pitää antaa ohjeita niin ainakin itselläni auttoi suun aukaiseminen sekä pupillien laajenentaminen samalla kun yritin työntää silmämuniani pois kallostani. Loppui ravistus. Mitä taas topiccin tulee niin kiitos kirjoittajille hauskoista tarinoista, niitä oli mukava lukea ja pistetään mieleen Legend nimi kun kolmen vuoden päästä gp tuloksia katsellaan  
033102beer_1_prv.gif

Ihan hyvä loppukaneetti. Mies joka oli muita nopeampi pyörällä kuin pyörällä, vetäytyi selitysten verhojen taakse kun estraadille tulo alkoikin hieman jännittämään epävarmuuden hiiren nakertaessa internetissä kasvaneen itseluottamuksen pienimmätkin rippeet pois.

Silloin kun on sinut oman naisellisuutensa kanssa, kuten minä olen, ei ole tarvetta mennä uhoilemaan vaikkapa moottoripyörällään toisten pihoihin, eikä oikeastaan edes tarvetta ole tytöttelyihin.

...

Jukka

P.S. Muista sitten satuja lapsille kertoessasi mainita, että ne ovat vain satuja. Ettei vain käy niin, että lapsi alkaa niihin uskomaan aikuisiälläkin. Vaihtaa vielä joku päivä sukunimensä Rohkeaksi ja alkaa tavoittelemaan Tarjan päänahkaa valtakunta mielessään ja lopulta kirjoittaa kirjan Presidentin sulhanen
smile_org.gif

Samaa toivon sulle, kun kerrot näitä paskajuttuja opetuslapsillesi. Mitä sitten tulee muuhun varoitteluun, niin omille lapsilleni olen toki jo kertonut, että möröt elävät vain saduissa ja pedofiilit lasten gallerioissa.

Have a nice day

...pistetään mieleen Legend nimi kun kolmen vuoden päästä gp tuloksia katsellaan  
033102beer_1_prv.gif
biggrin.gif
kyllä. Ehkä kuitenkin näemme sankarin ensin Alastarolla tositoimissa, vaan jonkun toisen on sitten tarjottava sitä kilpailukykyistä pyörää. Mun mopo on siinä vaiheessa jo niin vanha, että eihän sitä enää ilkeä tarjota. Eikä sillä enää tietenkään mihinkään ehtisikään  
tounge.gif
. Sitten pitäisi vielä olla se kuski, joka ajaa sillä pyörällä 1:18, että tiedetään mopon olevan sabotoimaton... Se on kolmen vuoden päästä Alastaron kierrosennätys jotain 1:17... Mitä se onkaan Legendin jälkeen  
lookaround_orig.gif
?

biggrin.gif
kyllä. Ehkä kuitenkin näemme sankarin ensin Alastarolla tositoimissa, vaan jonkun toisen on sitten tarjottava sitä kilpailukykyistä pyörää. Mun mopo on siinä vaiheessa jo niin vanha, että eihän sitä enää ilkeä tarjota. Eikä sillä enää tietenkään mihinkään ehtisikään  
tounge.gif
. Sitten pitäisi vielä olla se kuski, joka ajaa sillä pyörällä 1:18, että tiedetään mopon olevan sabotoimaton... Se on kolmen vuoden päästä Alastaron kierrosennätys jotain 1:17... Mitä se onkaan Legendin jälkeen  
lookaround_orig.gif
?
Olepas, olepas Jycce varovainen. Kohta joku saattaa täräyttää pihaasi ja vähän ruovittelee siinä. Saatat peljästyä.

On myös mahdollista, että sinua aletaankin kutsumaan hitleriksi tai ehkä oletkin Jyrki-tyttö ja hametta sovitellaan pian päällesi ja jos mitään muuta ei keksitä, niin keksitään, että sinä tai ainakin joku tuttusi on pedofiili, tuollahan ne päivystävät: http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=336771

Keski-ikä: 27,0 vuotta
Otos: 75 jäsentä
Tyttöjen keski-ikä: 26,6 vuotta
Poikien keski-ikä: 27,1 vuotta

Armoton pedofiilirinki johon minä ja exänikin ovat liittyneet, hirveitä ihmisiä. Moni tähänkin ketjuun osallistunut häpeäkseen tunnistaa itsensä sieltä, hyi hyi!

Luultavaa on, että tuon jälkeen alkaa satelemaa turpaan vetokisa -kutsuja, tosin kutsu voidaan peruuttaa sen jälkeen kun selviää harrastuksesi ja sitten se siirtyy... vaikkapa kolmen vuoden päähän, siihen aikaan kun on vihdoin tehty päätös vedetäänkö turpaan vaiko vain hakataan, lainatkin on pitänyt maksaa ja lupaukset lapsille lunastaa.

Jotta säilytään varsinaisessa aiheessa, niin ajattelin huomenna käydä koeajelemassa uutta Rytköstä ja vertailla wopeltaako se enemmän kun tuo vuotta aikaisempi malli. Näkyy olevan koeajopäivää tarjolla, ehkä pullakahvia ja tuttuja naamoja.

Mutta jos satut sinne tulemaan ja huomaat asfaltin olevan rullalla sieltä ja täältä, kannattaa lähteä nopeasti karkuun. Siellä näet saattaa olla pidon rajat tunteva, moottoripyörämaailman pelätyin sankari kertomassa aloittelijoille ja ei niin aloittelijoille kuinka pyörästä ulosmitataan kaikki ja ehkä vähän enemmänkin. Puheen välissä pieksää ne joiden pärstä ei satu miellyttämään. Ole siis varovainen. Woblauksesta voi aina selvitä tuurilla ja jäädä henkiin, mutta Jorman kosto on kauhea. Mahtaisikohan tuosta Jormasta tulla Super-Jorma jos sille antaisi sinisiä nappeja vähän kuin Super-Hessulle? Ei, sitä ei kyllä uskalla edes ajatella, taidan lähteä woblaamaan ja ehkä piakkoin radallekin taas kokeilemaan.

Varovaisia woblauskokemuksia kaikille. Älkää vielä kaatuko, kesä on vasta tulossa.

Jukka

Muistini mukaan olen viimeksi hiihtänyt muiden perässä keväällä 2002 kun toimin varusmieskouluttajana Immolassa sissikomppaniassa ja tehtäväni oli toimia jälkipään varmistajana Jukajärven marssilla. Sen jälkeen vähälle jäänyt suksikokemukset murtsikoilla, mutta alamäkisuksilla jonkun verran menty.
Et huomannu pilkkiä mun pakkiani Jukajärven leirialueen kaivosta?Jäi sinne kesällä 1970.Yhdessä kossupullon kanssa,oli siellä jemmassa.Tulikin aikainen lähtö kyseiselle marssille.  
biggrin.gif

edit. nyt alkoi woblata.Millä selviän tästä?

Muistini mukaan olen viimeksi hiihtänyt muiden perässä keväällä 2002 kun toimin varusmieskouluttajana Immolassa sissikomppaniassa ja tehtäväni oli toimia jälkipään varmistajana Jukajärven marssilla. Sen jälkeen vähälle jäänyt suksikokemukset murtsikoilla, mutta alamäkisuksilla jonkun verran menty.
Et huomannu pilkkiä mun pakkiani Jukajärven leirialueen kaivosta?Jäi sinne kesällä 1970.Yhdessä kossupullon kanssa,oli siellä jemmassa.Tulikin aikainen lähtö kyseiselle marssille.  
biggrin.gif

edit. nyt alkoi woblata.Millä selviän tästä?
Näköjään sitä on typoiltu taas oikein huolella. Vuosihan oli siis 1992. Sen jälkeen vain kertailemassa käyty.

Jäi kyllä siihen kaivoon kurkkimatta. Jos oli kevätpuolta 1970, niin en ollut vielä edes siimaeliönä silloin olemassa, joten sitähän tuntee välillä niin kovin nuoreksi itsensä täällä, vaikka välillä pedofiilin leimaa otsaan lyödään kun julkean näin 70-luvulla syntyneenä internetissä ihmisten kanssa kommunikoimaan.

Äsken woblasi hyvin. Tosin alkoi sormia paleltamaan ja piti tulla näppäimistön ääreen lämmittelemään. Illalla ehkä uudestaan, huomenna viimeistään. Maksamaton mainos. Yamaha Centerissä on huomenna koeajopäivät, sinne tarkoitus uutta Rytköstä mennä ihailemaan ja koeajelemaan.

Jukka

Jos oli kevätpuolta 1970, niin en ollut vielä edes siimaeliönä silloin olemassa,
Kyllä ehkä olit. Ehkä hyppelit kiveltä kivelle ja pelkäsit joutuvasi vessan pyttyyn. Tää oli hymooria, vittu mä oon jurrissa
033102beer_1_prv.gif
http://www.youtube.com/watch?v=ZERW-crySTY

Mä en valitettavasti ole. Surukseni joudun ilmoittamaan, etten vielä ensi viikonloppunakaan kun pitää mennä kertailemaan oppimaansa, jotta voi sitten opettaa muita mopoilurintamalla.

Mutta Vappuna viimeistään, ellei hirmuisen hyvää lupaa wapupäiväksi, jolloin pitää ehkä alastaroutua.

Jotta pysytään aiheessa, niin neljän päivän putken jälkeen (etenkin jos samoilla silmillä vetää), woblaa helvetin hyvin, oli sitten pyörä tai ei. Sen hallintaan saaminen vaatii myös lujia hermoja. Jos niitä ei ole, niin sitten voikin mopo lähteä pahasti käsistä ja se se vasta rumaa katsotavaa onkin.

Öitä.

Jukka

hommaat sen jäykemmän ohjausiskarin ;)
Jos tuo vinkki oli tänne suunnattu, niin voin kertoa ettei auta. Tullut vedettyä joskus tosi jäykkää ja silloin meinaa wobellus alkaa jo ihan alkumetreillä.

Kauniilta näyttäisi ilma, tosin sangen raikkaalta myös joten voi olla, ettei koeajajia aivan ruuhkaksi asti ole. Hurjimmat ovat kuulemma huomenna jo Alastarolle menossa vaan muistakaa, että se latu on vielä kovin kylmä. Itselläni karkasi käsistä viime keväänä kun yöpakkasten jälkeen piti sinne radalle kuitenkin päästä. Eipä ole noita renkaita näihin lämpötiloihin suunniteltu ja aika saippuapaloja ovat, joten tolkku päässä siellä sitten.

Jukka

Slapperin ohjausiskari estää samoinkuin pikkuhiljaa pahenevan voblauksen, mutta voblaus voi alkaa myös energiapiikistä kuten juuri tuollainen luisto ja pidon palautuminen mihin iskari ei vaikuta ja jäykkä iskari taitaa estää myös luiston korjaamisen takarengasta lukitsemalla.
Tätä Jukka tarkoitin, eli ei sinulle...

Ja maanantaina Alastarolle

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back