• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Wingi alpeilla, tms reissukäytössä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja boomerang
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kokemuksia kaipailen erit. gl1500 mallista alppi-ym. touring-ajelusta. Onko mimmoinen pienemmässä pyörittelyssä? En pyydä mielipiteitä vaan kokemuksia... Ajelen yksin, ja tällä hetkellä pannarilla. Vaihtelu voisi virkistää, mutta en tiiä...Osaan käyttää haku-toimintoa
biggrin.gif

No mulla ei ole kokemusta vaan kysymys.
Miksi?
confused_orig.gif
nixweiss.gif

Vastauksen saat parhaiten koeajamalla riittävän pitkään mutkatiellä.

Voi kilin kellit ja pilkun nussijat....

Laita sitten parkkipaikalle keiloja ja ajele siinä vaikka 5(viisi) tuntia jos se on mielekkäämpää !!

Kyllä tuollaisesta mutkatiestä jonkinlaisen kuvan saa mihin tuollaisen möhkön taidot riittää! Sekä vertailukohdetta nykyiseen mopediin.
eek.gif

Wingistä tiedä mitään,mutta jos olen siellä Rocketilla selvinnyt useamman kerran ja nähnyt kymmeniä wingi-kuskeja,jotka hymyissä suin tekevät alppi reissuja,niin lähtökohtainen kynnys on on asenne ja suhtautiminen erillaisiin kaksipyöräisiin.... Kaikkiin kurveihin se Wing taipuu,jos sitä taivastelet
biggrin.gif

No mulla ei ole kokemusta vaan kysymys.
Miksi?
confused_orig.gif

nixweiss.gif

Vastauksen saat  parhaiten koeajamalla riittävän pitkään mutkatiellä.
No siksi,että se vaan kiinnostaa. Pani on loistopyörä ja varmaan ajelen sillä vielä pitkään. Wingissä olisi vielä lisää härpäkkeitä ja rilluttimia ja luolamaiset tavaratilat joissa pitää piippasaksia ja muita puppelikamoja. Ja iso bokserikutonen
biggrin.gif
Että siksi. Eikä tämä niiiiin vakavaa ole
thumbs-up.gif

Miksipä ei. iso sen olla pitää.

Toiset sanoo että iso on hyvä jos se on itellä.
biggrin.gif

Aika moni matkapyöräkuski on päätynyt wingiin, tiedä mikä siinä sitten viehättää.
Toistaiseksi itteä ei vielä mikään. (onneksi)
tounge.gif

Back