• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Windstopperista kysymys kaulalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teveri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Rukan kauluri. Ilman en enään tulisi toimeen. Tuossakin tarrojen kanssa täytyy olla tarkkana eli tuo takiais osa kunnolla piiloon, muuten repii kypärää.

Mutta en ymmärrä miten aiemmin olen tullut toimeen ilman.

Itse voin suositella Hanxin huputonta kauluria. Aika ohuen oloiselta vaikuttaa, mutta silti tuntuu todella lämpöiseltä. Voi vetää nenun päälle tai taittaa kaksin kerroin leuan alle, taipuu tosi helposti. Eikä maksanut paljoo, olisko ollut... n. 20€ jos en pahasti väärin muista.

Ostin MP-Asun kaulurin, olen ollut tyytyväinen, kun saa vedettyä vaikka nenäänasti, tai jättää alemmas. Kätevä kunilankakiristys.

Mulla on semmonen hi-tech systeemi, tai oikeastaan kaksi, käytössä. Toinen on nimeltään buffi ja toinen on iso huivi mallia Arafat, tosin vain musta-valkee ja pääkallokuvioilla. Hyvin on riittäny ja suojannu ajeluissa 12kk vuodessa
biggrin.gif
Ja noilla siis valtaosin avoruukkua käyttäen..

Back