• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Wemoto kokemuksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DanLaid
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oottako tilannu WEMOTOsta tavaraa? Onko kertoa kokemuksia ja mielipiteitä. näyttäs olevan ainakin hondleyhin kohtuu huokeita sähköosia

www.wemoto.com

Lähettivät minulle huonosti katkaistun ketjun, ja kun asiasta kerroin valokuvan kera, uusi ketju lähti maksutta postiin seuraavana päivänä. Hienoa palvelua.

Tilasin Ducatiin ohjauslaakerit, lähettivät ensin väärän pyörän laakerit, sitten tuli laakerit jotka kävivät paikalleen mutta ottivat kiinni tiivisteisiin. Jouduin hommaamaan uudet tiivisteet ja alkuperäiset laakerit. Valitin ja sanoivat, että "we'll look into it" ja mitään ei ole kuulunut.

Aiemmin olin tilannut yhden ketjusetin joka oli oikeanlainen.

Tänään jälleen kerran positiivinen kokemus Wemotosta. Olikin jo edellisen tilauksen mukana tullut muistilappuvihko käytetty kauppalappuina.

Äsken tilasin jännitteensäätimen Hontraani, itse tilaus oli ainakin nopea. Enpä ole ennemmin törmännyt tuommoiseen maksunvarmistukseen, että HSBC:n sovellus kommunikoi oman pankkini kanssa  
blush.gif
.

EDITTIÄ. Paketti tuli tänään perille
062802jumpie_prv.gif
. Neljä työpäivää meni.

Pari viikkoa sitten bensafiltteri, tulpat ja startin hiilet Ducatiin. Olivat alle viikossa postissa asiallisesti pakattuna.

Kesällä uus etuhäkki tunturikissaan ja polttoainesuodatin samalla. Tuli ripeästi, ja kun valittelin maalaustyötä häkissä (ilmeisesti roikkunut varastossa kauemminkin), niin hyvittelivät 20 €. Loppuhinnaksi häkille tuli 70 €.

Ei pahaa sanottavaa.

Plussaa täältä... Viikossa tuli, oikeat osat ja hyvin pakattu.  
062802jumpie_prv.gif

Edit: niin ja paypalilla maksu hoitui kätevästi ja turvallisesti
smile_org.gif
.

Ei moittimista. Joskus sieltä ZX-11 osia tilasin ja tavara tuli nopeasti. Avaimenperä ja joku (mainos)lehti oli kaupanpäällisinä.

Back