• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vuoden Orgilainen -palkinto löysi jälleen tiensä uuteen kotiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jammuu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jammuu

Emeritus PeeJii
Kevätkokouksen perään pidetyissä Orgin 10 v. juhlissa palkittiin vuoden 2011 Orgilaisena Jarkko ”MadMan” Salmi. Jarkko ei itse ollut tuolloin tilaisuudessa mukana, mutta tittelin mukana kulkeva kiertopalkinto löysi tiensä Mädärinäkin tunnetulle Jarkkolle 7.6.-12 hänen työpaikallaan Vantaalla. ”Jotain huhua olen kyllä kuullut että tällainen nimitys on tehty” ihmetteli Jarkko kun kerroin aikovani tuoda hänelle palkinnon; luovuttamisen perinteitä kunnioittaen hieman myöhässä, tällä kertaa sentään vielä ajokauden alussa. Palkintopysti ja MotOrg ry:n viiri onneksi kuitenkin kelpasivat ja uteliaana Jarkko kysyi vielä perusteita nimitykselle. Kun olin kertonut hänelle että Orgin toiminnan alusta asti mukana olleena aktiivina niin koulutus-, rata- ja muussakin toiminnassa ja nyttemmin niistä ”eläkkeelle” siirtynyttä positiivistä Org persoonaa ei hallituksen ollut vaikea tämän tittelin saajaksi valita, oli aika siirtyä ottamaan asiaankuuluvat valokuvat.

”Kumisaappaat tulevat työsuhde-etuna” kertoi Jarkko avatessaan kuvauspaikan taustaksi valittua jääkuutioita sisältävää konttia. Sisällä näyttelytiloissa on kuulemma vettä niin että kumisaappaille on todellista käyttöä. ”Tuosta saisi kaiverrettua hyvän booliastian, pysyisi kerrankin kunnolla kylmänä”, totesi Jarkko osoittaen vieressään seisovaa jäistä kuutiota. Vielä muutama poseerauskuva ennen kuin tyytyväisen oloinen Vuoden Orgilainen rientää takaisin töihinsä. Orgin eläkeurasta huolimatta mikään ei näyttäisi viittaavan siihen, että mies olisi kokonaan Orgista häviämässä ja se jos mikä sopii meille hyvin!

Onnea vielä kerran Jarkolle!
Vuoden%202011%20orgilainen.jpg

Viimeksi muokattu:
Back