• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vuoden MP-kuva kisa ? Luuserit kokoon tänne!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mchuurre
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kolasin vanhoja kuvia läpi ja tuli eteen yksi räpsy pyörän päältä otettuna. Kalusto nyt on kovin vaatimaton ja tekniikka surkea, mutta amerikkalaisittain kysyttynä; "does this qualify?"

Chase.jpg

*Onhan noita mopo, vuori, aurinko kuvia kaikilla albumit pullollaan...

Trumppa puolella vaikuttavan kaverin kuvat on omasta mielestä aika hienoja, Puustinen

Elä Huurre masennu, et sää hävinny tuossa sporttibemaristien kisassakaan kuin vaivaisella pisteellä.
pftroest.gif

Oli muuten komee ja tunnelmallinen kuva.
wink.gif

Joo ei Huurre muuta kuin hartiat kyssään ja kohti uusia pettymyksiä. Itse en ole laitellut pahemmin kuvia esille, mutta kannustuksen nimissä hieman pohdintaa.

Tässä on tullut kommentteja missä on hieman perääkin kuten sommittelu ym. Kameran kanssa liikkeellä ketjuissa myös EK:n kuvissa on hieman "maneeria" (pyörä, vuornerinne, kaktuksia ja helvetin hienot kelit...) Tämä on nyt sitten sitä rakentavaa kriktiikkiä mikä tekee meistä parempia ihmisiä.  
wink.gif
 Kuvilla on tietysti se arvo että nähdään, joo , käyty on. Mutta esim. kultainen leikkaus ym. huomioiminen toisi sitä sisältöä ja fiilistä kuvaan. Sitten vielä se että tekniikan rajat kun hoksaa, niin kehnommillakin vehkeillä saa hyviä kuvia. Itse olen luopunut kännykällä ja digipokkarilla edes yrittämästä huonossa valossa.

Niin ja lopuksi, että ehkä jonain noita omiakin otoksia voisi laittaa näkysälle, kunhan saisi päätettyä hommaako digijärkkärin vai FullHd videokameran... Tai siis kumman ensiksi.

Törmäsin äsken tähän kuvaan netissä surffaillessa.
Oliskohan kuvalla mahdollisuuksia
biggrin.gif

BikeHandler.jpg

Back