• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vuoden eka baari-meeting 9.2.2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Inksu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Piti ihan soitella törkiksen suuntaan onnitellakseni. Päivänsankari tais olla jo "väsähtänyt" siihen malliin ettei puhelimeen kyen.. tarkoitan siis ehtinyt!
smile_org.gif
Onnittelut siitä huolimatta, täällä ollaan pohjoisessakin meiningissä mukana vaikkei valitettavasti paikan päälle päässytkään. Pitäkää hauskaa ja ottakaa rennosti!
033102beer_1_prv.gif

E: Koitin kirjottaa ilman virheitä mutta eipä onnistunu.
ALkoholilla ei osuutta asiaan. (toim. huom.)

E2:
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

onnea ja muutama hali päivän sankarille
blush.gif
, Suunnattomista ponnisteluista ja selityksistä huolimatta, ei
hallitus ottanut edes käsittelyyn esitettyä vapaa-ajan vietto mahdollisuutta. se evättiin lukuisten uhkavaatimusten kera.

Viittaamalla jo eräntyneeseen laskettuun päivään, ja perhe koon mahdolliseen kasvuun.

Toivottavasti lahjojen määrä hukutti,päivän prinsessan .

Onnea kovasti paljon,
pftroest.gif
tarjoon sulle limpparin kun seuraavan kerran
sport05.gif

"The Old Farts Top 3" kiittää kinkereistä, kiva oli tavata vanhoja ja uusia tuttuja.

Jatkot on sit virallisesti päättyneet.
tounge.gif
Viimeinenkin on matkalla kotiin päin.

huh..olipahan jatkot...
033102beer_1_prv.gif
.... pakko kyllä myöntää, et töissä olo tällä hetkellä ei ole kovin herkkua...
ghostface.gif
. .ku sais tän tärinän loppumaan...
lookaround_orig.gif
oli mukava nähdä vanhoja tuttuja ja moni uusi nickki sai kasvot..
smile_org.gif

Hirveesti onnea Yammuttarelle, vaikka näin jälki junassa. Tarkkaavaisimmat varmaan huomasivat että en tullut paikalle vaikka lupasin. Siis minä joka erittäin mielellään talvisin käyttää alkoholia ei ollut paikalla. Kysyin sitä itseltäni miksi en Tullut paikalle ja syy on se että Talviflunssa vei miehestä voiton on tämä syvältä.
bawling.gif

Huomenta!
Mitenkähän tuo nukuttikin niin...
Hienot juhlat
thumbs-up.gif

Ja jatkot
bowdown.gif
-oli pitkä matka kotia...
tounge.gif

Joo-o, kotimatka oli pitkä ja raskas. Piti lähteä vain käväisemään ja moikkaamaan tuttuja....ja hupsis, kolistelin himaan aamulla hetkeä vajaa 9.

Alkuviikosta on tuleman raskas ja mieleenpainuva
crazy.gif

Kiitos kaikille kanssajuhlijoille, oli tosi nasta ilta!

Juu kiitti kaikille.
033102beer_1_prv.gif
Oli mahtavat bileet ja vielä mahtavammat jatkot. Kiitos isännälle ja emännälle
bowdown.gif
062802jumpie_prv.gif
Ainiin ja anteeks.

huhhuh...
ilokseni voin kertoa että jäänen eloon sittenkin
ghostface.gif

aivan mielettömän ihkuu että niin moni osasi paikalle ja siten
järkkäsivät iki muistettavat pippalot
Mulla oli kyllä ihanan kivaa - kiitoksia kaikille asian osaisille
bowdown.gif

eipä tässä nyt muuta - meen takas sohvalle...

ai niin peeäs - ne kadonneet bokserit löyty
biggrin.gif
- ja takapihalta löytyi sukkia ja vaalenpunaiset kalsarit - ja sitten löyty yks hyvin kosteen näkönen suunnon kello
biggrin.gif

muuta mä en vielä oo löytäny....
edit: paitsi mun tietokoneesta löyty jonkun muistitikku
biggrin.gif

Tulipa sitten naapurilta kommenttia tämän aamuisesta laulamisesta.
tounge.gif
Oli kuulemma "baarikärpänen" mennyt komeesti ja korkealta nuotinvierestä, sunnuntai aamuna klo 6.30
tounge.gif
Naapurilla oli kuulemma ollut tosi hauskaa.
smile_org.gif

Kiitos ja anteeksi
biggrin.gif

Ihan mielenkiintosta oli lähteä vantaalle bileisiin ja tuusulaan jatkoille ja herätä klo 17 illalla erottajalta
biggrin.gif
Käytiin Petrin, Samin ja Kain kanssa Seahorsessa vielä syömässä ja ottamassa tasottavia ja bongaamassa julkkiksia. Oltiin aika pettyneitä että Jörn Donnerin ja Peter Nymanin seurueen nainen nauro kovempaan ääneen ku me.

Jätkät lähti vielä jonnekin jatkamaan, mutta mä tulin kotiin, kun korjaussarja ei toiminu ja oli huono olo. Olin todella helpottunut kuullessani äsken, ettei tartte mennä töihin ennen torstaita
tounge.gif

Kiitos mukavista pirskeistä.
Muistelen tulleeni kotiin ilman minkäänvaltakunnan alusvaatteita, sekä kelloa joten täytyy poiketa tunnustamassa omat...
biggrin.gif

Kiitos kekkereistä. Taas kerran viina vei Anttia olan takaa, mutta mikäs siinä, hienoahan se vaan on.

Kenuuna painaa vieläkin päälle, mutta onneksi on maanatai ja työpäivä, se lohduttaa hieman...

Kiitos ja anteeksi
biggrin.gif

Ihan mielenkiintosta oli lähteä vantaalle bileisiin ja tuusulaan jatkoille ja herätä klo 17 illalla erottajalta
biggrin.gif
Käytiin Petrin, Samin ja Kain kanssa Seahorsessa vielä syömässä ja ottamassa tasottavia ja bongaamassa julkkiksia. Oltiin aika pettyneitä että Jörn Donnerin ja Peter Nymanin seurueen nainen nauro kovempaan ääneen ku me.

Jätkät lähti vielä jonnekin jatkamaan, mutta mä tulin kotiin, kun korjaussarja ei toiminu ja oli huono olo. Olin todella helpottunut kuullessani äsken, ettei tartte mennä töihin ennen torstaita
tounge.gif
Juu tosiaan.

Päädyttiin sitten rymy-eetuun ja pöydällä piti oikeen tanssia.

Ihan älytön olo...

Kiitos kekkereistä. Taas kerran viina vei Anttia olan takaa, mutta mikäs siinä, hienoahan se vaan on.

Kenuuna painaa vieläkin päälle, mutta onneksi on maanatai ja työpäivä, se lohduttaa hieman...
Antistapa tuli mieleeni..
Lapsukaiseni kotiutui eilen illalla - ja nukkumaan mennessään tuli kertomaan "äiti!! tää unisika haisee ihan miehelle!! hyyyyi"
niin tulipa vaan mieleeni että tarttukohan se sian haju sitten siihen
mieheen?
biggrin.gif

kaikelle irtaimelle omaisuudelle jota on löytyny - on todennäkösesti myös omistaja jossain..

Tota muistitikkua saattaa siis joku oikeesti kaivata... i we got it..
jaa a oliskohan siinä jotain salaista juttua
biggrin.gif

Back