• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vuoden eka baari-meeting 9.2.2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Inksu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
hei köyhät ajaa taksilla  
033102beer_1_prv.gif
biggrin.gif
Juu, me voidaan ajella taksillla, mut jos joku odottelee ja etsii meikäläistä, niin voipi olla että tulee drinksiä ikävä siellä.
nyt petri
mad.gif

raahaat sen turkulaisen sinne samaan aikaan - kato
mä oon jo nimenny sut ihmisille - joita edes sä et tunne
biggrin.gif

niin maamerkiksi...
muuten kukaan ei osaa perille - sun reklamaatio aika tästä virasta umpeutu minuuttia ennen tota sun kirjotusta...

BR
rimmoniksi naamioitunut Yammutar

no me tehdään parhaamme... onks siinä myrtsin junassa ravintolavaunu?

nimim. espan pohjoispuoli on maaseutua

hei köyhät ajaa taksilla  
033102beer_1_prv.gif
biggrin.gif
Juu, me voidaan ajella taksillla, mut jos joku odottelee ja etsii meikäläistä, niin voipi olla että tulee drinksiä ikävä siellä.
nyt petri  
mad.gif

raahaat sen turkulaisen sinne samaan aikaan - kato
mä oon jo nimenny sut ihmisille - joita edes sä et tunne  
biggrin.gif

niin maamerkiksi...
muuten kukaan ei osaa perille - sun reklamaatio aika tästä virasta umpeutu minuuttia ennen tota sun kirjotusta...

BR
rimmoniksi naamioitunut Yammutar
Hei sinä jakautunut nettipersoona, ota rennosti. Mekin otetaan
biggrin.gif

Meitsi on Hesassa klo 16.57 ja siitä eksytään varmaan baariin heti. Sit myöhästytään neljästä lähijunasta. Otetaan taksi, mennään väärään baariin, otetaan siellä parit-kolmet. Huomataan et nyt on nälkä. Ajetaan mittarilla mäkkärin drive-iniin, kuski heittää meidän pihalle ku majoneesit on pisin nahkapenkkejä. Eksytään läheiseen baariin, nautitaan parit napanderit ja drinksut ohimennen. Tilataan lisää lonkeroa pöytään. Tilataan uusi taksi. Ollaan perillä klo 17.53, joten ei tullut edes hoppu.

Traitraitrallallaaa.. kohta
033102beer_1_prv.gif
Onko tuonne kukaan oikeasti menossa jo kello 18? ...Kovin on aikaista mutta jos haluan nähdä siitä Yammuttaren leipomasta kakusta muutakin kuin muruset niin pakko kai se on vääntäytyä pelipaikalle ajoissa
biggrin.gif

Varmastikaan klo 18 ei perille kerkeä. (Just heräsin ja krapula on karmea) Mutta laitetaan tavoitteeksi vaikkapa klo 21...

Täytyy aloittaa loiventavalla
033102beer_1_prv.gif

Hauskaa iltaa vaan kaikille ja päivänsankarille onnea!

Tää menee vaan saunaan ja pari
033102beer_1_prv.gif

Varokaa Kankkusta, se lyö miehen vaikka kuinka julman.

oNNEA päivänsankarille!
Oli vakaa aikomus tulla p.p. autolla, mutta päätin jäädä kotiin katsomaan vaimon supistelut. Toistaiseksi ohi...

Jatkoilla paljuilemassa ovat Fresh, Petri12r, toinenmetri, hanna, madman, troyhy, sumppa, antti, sikiviki, -lauri-, basic, kawa600, PKP, Minttu, Premier, Andy, Ano, Johanna (Nihkis) (MadMan avec), Kawa600 (The bartender), Muukka,

Back