• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vuoden eka baari-meeting 9.2.2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Inksu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nyt ihan hillittömät baari-bileet pystyyn!!
033102beer_1_prv.gif

Meille on varattuna kokonainen baari - kokonaiseksi illaksi
smile_org.gif

Paikkana siis
Rodeo Areena
Nuijatie 2, Vantaa

Klo 18 - aina tappiin saakka

Olen jopa alustavasti sopinut kyydityksiä välille Myyrmäen asema - baari, ettei kenenkään tarvitse omalla autolla tulla kuivinsuin istumaan.

Ilmottautumisia alle - saadaan asiat järkkäiltyä loppuun kunhan tiedetään kuinka kamalasti meitä onkaan tulossa...

(Lisäinffoa tulossa asian tiimoilta myöhemmin.)

Peeäs - nyt kun tässä on samalla meitsin viimeset siedettävät pyöreätvuodet, raahaan paikalle asiaa juhlistamaan myös
kuvan kauniita ystävättäriäni ison lauman
wink.gif

Edittiä:

Tosiaan moni miettii tarvitseeko olla ns. maksanut jäsen (eli kuulua Ry:hyn) että voi osallistua baari tai muihin hohtokeilailu miitteihin.
Ei tosiaankaan tarvitse
smile_org.gif

Mä oon just noihin aikoihin laskeutunut Hanoin kentälle, eli jää nämä varmastikkin hulvattomat kekkerit väliin
confused_orig.gif

Ottakaa paljon kuvia että pääsee edes jälkikäteen fiilistelemään, ja lupaan juoda drinkin tai pari Inkan kunniaksi
smile_org.gif

kun toi kriisi ei pääse algebraa edustamaan, niin me tullaan paikalle.
mulla on kyllä töitä sunnuntaina, mutta ei se mitään jos setä vähän haisee teatterille
biggrin.gif

ja toihan on niin lähellä, melkein jo kävelee espoon puolelle sitten aamuyöllä
eek.gif

Paikalla,
062802jumpie_prv.gif
en kyl ois uskonu et yhtään yli 21 oisit täyttäny
biggrin.gif
jos ei ole perheen uusin jäsen juuri silloin päättäny tulla mailmaan. nuo lääkäri sedät on kai jotain sellaist veikkaillu

Mähän voin tulla vaikka ovelle pokex kun en luonnollisesti ota vielä tuolloinkaan mitään
lookaround_orig.gif

Back