• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Voisiko tänne perustaa HD palstan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja barfly
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
onhan tuo Orgin Team Custom -foorumi olemassa vieläkin. salasanan takana sekin. ei kylläkään kovin aktiivinen näin viimeaikoina. sieltähän osa jengistä lähti ja perusti Custom Unionin.

Harley & Buell Talkin kun tänne laittaa niin se ei tulisi olla ainakaan salasanojen takana. sitä en tiedä että alkaako siellä se paremmuusväittely erimerkkisten/tyylisten ajoneuvojen omistajien kesken. no, sitä odotellessa.

Itse taas olen ehkä hieman vastaan "kaikille jotain" -periaatetta. Nuo tiettyyn asiaan suuntautuneet sivustot ovat paras tiedonlähde sitä haluavalle, mielestäni ei palvele ketään että joka puolella interwebbiä on samoja aiheita puoliksi pureskeltuina vaan mieluiten yhdessä keskittymässä. Jos haluan tiettyä tietoa, haen sitä sitten joko Bussifoorumilta, Pomperseilta tai Customisteilta. Niillä se kuitenkin paras tieto ko. asiasta yleensä kuitenkin on.  
smile_org.gif

Itse taas olen ehkä hieman vastaan "kaikille jotain" -periaatetta. Nuo tiettyyn asiaan suuntautuneet sivustot ovat paras tiedonlähde sitä haluavalle, mielestäni ei palvele ketään että joka puolella interwebbiä on samoja aiheita puoliksi pureskeltuina vaan mieluiten yhdessä keskittymässä.
No eiköhän lyödä orgiin sit lappu luukulle?
biggrin.gif

Itse taas olen ehkä hieman vastaan "kaikille jotain" -periaatetta. Nuo tiettyyn asiaan suuntautuneet sivustot ovat paras tiedonlähde sitä haluavalle, mielestäni ei palvele ketään että joka puolella interwebbiä on samoja aiheita puoliksi pureskeltuina vaan mieluiten yhdessä keskittymässä.
No eiköhän lyödä orgiin sit lappu luukulle?  
biggrin.gif
Just.  
biggrin.gif

Ei nyt sentään, vaan pidetään se nimenomaan yleisesti "kaikille jotain periaatteella", yleisemmällä tasolla, ilman liikaa rönsyilyä. Kohtahan mä haluan Suzuki Talkin alle oman osion Busseille, ku niistä olisi niin kiva saada lisää tietoa just täältä...
wink.gif

kun nyt tosta hd-buell talkista puhuttiin niin mielestäni paras juttu hakee tietoa on toi edellä mainittu HDCF:n foorumi. siellä on Tech board jossa puidaan erilaisia ongelmakohtia kaikissa pyöriin liittyvissä osissa. ja nyt tänne pitäisi saada sellainen?

ei siinä sit mitään.. kyllähän siihen voi salasanaa laittaa halutessaan, mutta moderaattorit voisi käydä kattomassa jo olemassa olevan Team Customin aktiivisuutta, onhan se ollut jo muutaman vuoden..hmm.. taitaapi olla yli neljä vuotta.

no joo, antaa palaa.. nimim. raju realisti, paha pessimisti.
tounge.gif
biggrin.gif

No mun mielestä se vois olla vaikka HD&Buell Talk...
Niin munkin mielestä voisi olla. Ei kait siitä haittaakaan olisi, Jassu?
Tai saman tien "American Brands Talk"..

Tosin taitaa olla vähissä Indian- ja Victory-omistajat.. noista vielä eksoottisemmista pikkupuljuista puhumattakaan..
Mutta meille japsikuskeille pitää sit antaa spämmi- ja trollailuoikeudet..
biggrin.gif

No mun mielestä se vois olla vaikka HD&Buell Talk...
Niin munkin mielestä voisi olla. Ei kait siitä haittaakaan olisi, Jassu?
Tai saman tien "American Brands Talk"..

Tosin taitaa olla vähissä Indian- ja Victory-omistajat.. noista vielä eksoottisemmista pikkupuljuista puhumattakaan..
Mutta meille japsikuskeille pitää sit antaa spämmi- ja trollailuoikeudet..  
biggrin.gif
Varo vaan, lanaavat meidät vielä V8:eillansa kumoon.. Kai täällä jollakin löytyy BossHoss tai vastaava aloittelijan pikkumopo?  
tounge.gif

Saattaisi olla ihan piristävää lukaista välillä hd-juttuja, kannatan. Ihan vaan vastapainoksi vinosilmäisille kyykkäilijöille, jotka ovat niin täynnä...

Back