Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No eiköhän lyödä orgiin sit lappu luukulle?Itse taas olen ehkä hieman vastaan "kaikille jotain" -periaatetta. Nuo tiettyyn asiaan suuntautuneet sivustot ovat paras tiedonlähde sitä haluavalle, mielestäni ei palvele ketään että joka puolella interwebbiä on samoja aiheita puoliksi pureskeltuina vaan mieluiten yhdessä keskittymässä.
Just.No eiköhän lyödä orgiin sit lappu luukulle?Itse taas olen ehkä hieman vastaan "kaikille jotain" -periaatetta. Nuo tiettyyn asiaan suuntautuneet sivustot ovat paras tiedonlähde sitä haluavalle, mielestäni ei palvele ketään että joka puolella interwebbiä on samoja aiheita puoliksi pureskeltuina vaan mieluiten yhdessä keskittymässä.![]()
Tai saman tien "American Brands Talk"..Niin munkin mielestä voisi olla. Ei kait siitä haittaakaan olisi, Jassu?No mun mielestä se vois olla vaikka HD&Buell Talk...
Mutta meille japsikuskeille pitää sit antaa spämmi- ja trollailuoikeudet..Tai saman tien "American Brands Talk"..Niin munkin mielestä voisi olla. Ei kait siitä haittaakaan olisi, Jassu?No mun mielestä se vois olla vaikka HD&Buell Talk...
Tosin taitaa olla vähissä Indian- ja Victory-omistajat.. noista vielä eksoottisemmista pikkupuljuista puhumattakaan..
Varo vaan, lanaavat meidät vielä V8:eillansa kumoon.. Kai täällä jollakin löytyy BossHoss tai vastaava aloittelijan pikkumopo?Mutta meille japsikuskeille pitää sit antaa spämmi- ja trollailuoikeudet..Tai saman tien "American Brands Talk"..Niin munkin mielestä voisi olla. Ei kait siitä haittaakaan olisi, Jassu?No mun mielestä se vois olla vaikka HD&Buell Talk...
Tosin taitaa olla vähissä Indian- ja Victory-omistajat.. noista vielä eksoottisemmista pikkupuljuista puhumattakaan..![]()
Onhan täällä semmoinenkin jo ollut.Kohtahan mä haluan Suzuki Talkin alle oman osion Busseille, ku niistä olisi niin kiva saada lisää tietoa just täältä...![]()