• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

voi helvata.ei mee kaupaks!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Täytyy pistää kaveri testiin: Hinttitesteri

Tulos joko
033102beer_1_prv.gif
tai
kaboom.gif

Jake
Anttari is 20% gay
Haha, mä oon homompi ku sä
biggrin.gif
!

Jusu is 30% gay!
Jos vaikka porukka jatkaisi noita testien vertailuja paskanjauhannassa - tästä lähtien ne poistetaan tästä ketjusta.

Kyllä siihen kaupaks menemiseen vaikuttaa hinnan, kunnon ja ajokilometrien lisäks myös pyörän malli. Myin -95 vuotisen
Hyvä kunto, sopivan hinnan lisäksi on varmasti ostajaa kiinnostava yhdistelmä - tuossa hintaluokassa 10-vuotiaissa pyörissä.

Mutta muutaman vuoden ikäiset ovat 99% kaikki siistikuntoisia, jolloin ratkaiseva on hinta. Lisäksi yli 10ke käytettyjen pyörien ostajia on vähemmän kuin puolet halvemmassa hintaluokassa.

vuoden parin ikäisten pyynnit eivät kyllä kaikki ole aivan realistisia... jopa 30tkm ajetuista pyydetään pahimmillaan samanverran tai enemmän kuin uudesta halpamaahantuojan myymästä - tai ainakin ero on melko pieni.

Tuossa ketjun aloittajan esimerkissä hintaero ajamattoman ja hänen 20tkm pyörän välillä on 20% (ee-speed, 12r 04 16500e) . Mun mielestä se on vähän - sillä uusi on aina uusi.

Voi vittu, nyt riitti myyminen. Ei jumalauta mitä touhua, ilmaseks pitäs antaa tai vaihtaa johonkin vitun paskoihin. Ennemmin ajan suohon tuon....No pidän itse.

Helvetti ei taida seiskaärrään saada turbokittiä mistään?

Jake

Olisihan se aina tosi kivaa saada siitä käytetystään sama, mitä siitä on itse maksanut uutena, mutta kun se nyt vaan ei mene sillälailla! Uusiakin pyöriä myydään reiluilla alennuksilla, jos vaan yhtään viitsii liikkeiden tarjouksi katsella.Ne maahantuojien ilmoittamat svh. summat on ihan hanurista. Tuskin kukaan on ikinä pyörästään maksanut sitä, mitä maahantuoja ilmoittaa pyörän hinnaksi. Jos pyörä X makasaa maahantuojan tietojen mukaan 15 000€ niin on hyvin todennäköistä, että samaisen pyörän saa jostakin ostettua uuten hintaan 12 000€. Se nyt vaan on sitten turhaa kaupitella sitä omaa 10 000km ajettua uuden karheaa vekotinta edulliseen 13 500€ hintaan "joo siis on siinä takarenkaassa vielä ainakin puolet jäljellä...Ja onhan tää hei 1500€ halvempi ku uus." Sitten taas jos ostaja ei satu fanaattisesti nimenomaan jotakin tiettyä merkkiä/mallia/vuosimallia niin homma voi käydä jopa hieman kusisemmaksi. Jos nyt vaikka joku on myymässä jotain 5-6 vuotta vanhaa pyöräänsä hintaan n. 7500€ niin kuka ostaa? Nyt saa pari tuhatta kilometriä ajettuja Z 750 7000€ tuntumaan. Hmm...Ostaisiko 6v. ja 40 000km ajetun pyörän X, vaiko niin paljon haukkuja saaneen Z 750 takuun alaisena samaan hintaan? Siinäpä pähkinä purtavaksi teille kaikille, jotka yritätte myydä pyöriänne.
P.S olen kyllä joissakin asiossa jopa samaa mieltä kanssanne, en haluaisi olla niiden housuissa, jotka ovat nyt käytettyä myymässä. Osoanottoni.

No onneksi ei tarvitse itse ostaa zetakawaa. On se vaan oikeiden kawojen jämäosista tehty.
tounge.gif

Mutta täytyy kehitellä omaan jotain hauskaa talvella...Jos myisi sitten kymmenen vuoden päästä, tiedä missä arvossa nuo malmikasat silloin ovat.

Tähän pitää saada muutosta:

302873_b_6bb66b64a2865513.jpg

Jake

Back