• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

VN 800 hinta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Simppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Perhana. Raha- ja elämäntilanne on niin katastrofaalinen, että joutunen ehkä luopumaan mopostani joka on Kawa VN 800 Classic vm. 2001, ajettu reilut 12 000 km ainoastaan. On Scootworksin remmiveto, kaatumaraudat, laukut ja Granuccin custom-satula, originaali tietty mukaan.

Paljonko uskallan pyytää? Ostin keväällä 2007 ja maksoin 7750 euroa. Nyt pyörä on paremmassa iskussa kuin ostettaessa. Liekö 8 tonnia liikaa?

- Simppa

Yhtään VN800:sten hinta-tasoa tuntematta sanoisin että kyllä on. Tuntuu pyörät tällä hetkellä menevän aika huonosti kaupaksi, omastanikaan en meinaa päästä eroon.

Granuccin custom-satula. Olisko sinulla kuvaa satulasta, ja ennen kuvaa, olisitko halukas myymään sen erikseen. Minulla on originaali ja kyytiläiset valittavat puuduttavasta satulasta. Kävin valmistajan sivuilla ja näyttivät kyllä pikkaisen "kovilta" korjaa jos olen väärässä.

Granuccin custom-satula. Olisko sinulla kuvaa satulasta, ja ennen kuvaa, olisitko halukas myymään sen erikseen. Minulla on originaali ja kyytiläiset valittavat puuduttavasta satulasta. Kävin valmistajan sivuilla ja näyttivät kyllä pikkaisen "kovilta" korjaa jos olen väärässä.
Ei mulla ole oikeastaan parempaa kuvaa kuin Granuccin sivuillakaan. Mutta laitappas mulle s-postiosoitteesi, niin laitan jonkinlaisen.

Kyydissä en luonnollisestikaan ole istunut, mutta luulen ettei uo Granucci ole matkustajalle kovinkaan mukava. Takapuolia, kuten mieltymyksiäkin, tietysti on monenlaisia

ihan vertailuna mulla myynnissä kawa vn900 classic vm.2007 ja ajettu 9500km ja tiukka hinta 8500 ekee

Back