• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

VN 800 1995

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja customi800
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Terve teille! Mukava tavata samanlaisen pyörän omaavia yksilöitä. Muutimme Vantaalle Vihdistä 7.12.2006. Pyörä on talviteloilla Vihdissä ja odottaa kesää niinkuin minäkin. Olen tässä talvenaikana laitellut pyörää kesäkuntoon ja tilaillut Jenkeistä siihen kaikenlaista sälää ja sälpettä mm. 22" pleksin jne... Kunhan saan pyöräni tänne niin kuvia litetaan. Olen ollut erittäin tyytyväinen ostokseeni vaikka pyörällä on ikää, on sitä pidetty kuin kukkaa kämmenellä. Olen pyörän toinen omistaja. Meiliä vaan mulle jos siltä tuntuu. T.Pertsa
sport05.gif

Vasta puoli vuotta kyseisen pyörän omistaneena voin sanoa ainoastaan, että nätti peli ja ok ajettava - toivottavasti maineensa veroinen luotettavuudeltaankin.

Meinasin jo irroitella Wikakasa-logot ja asentaa tankkiin Hardly Dangerous -logot ihan svidduillessaan. Useampi alaa harrastamaton on tullut kyselemään "Harrikastani". Toisaalta en ole varma, ymmärtävätkö kaikki HD-äijät huumoriani - ei sitä jaksa tarrojen takia painia.
tounge.gif

Jess toi oli hyvä. Itse ostin Jenkeistä kaikenlaista kotkaa sun muuta härpäkettä. Meinaan maalauttaa pyörän helmiäisvalkoisella ja kromauttaa ne mustat muoviposket. Ne mis on työkalut ja toisella puolella joku muu tyhjä lokero. Huittisissa on firma nimeltä Monipinta Oy joka kromaa muovia ja vaikka puuta.
062802jumpie_prv.gif

Älä, nyt alkoi kiinnostaa, mitähän noitten poskien kromauttaminen maksaisi noin suurin piirtein?

Näyttävät tuolla pyytävän 95USD.

Moikka vaan taas! Olen menossa ens viikon tiistaina Poriin. Otan ne posket mukaan ja sitten saan tietää mitä maksaa. Tuolta Scootworksilta tilasin itselleni plexi ym. tilpehööriä, viikossa tuli kamat. Mun mielestä noi Scootworksin "posket" on kokonaan jotain metallia, eli vois olla aika makeet. No kattoo nyt mitä toi kromaus maksaa.

Taidatte tarkoittaa kuiteskin lähinnä muovikotelon metallointia,
ei kromausta,ei kovin kallista lystiä ja saahan sen maalattua jos aika kuluttaa....

Moikka VÄINÖ 800 ja JARIK sain sitten ne hintatiedot osien kromauttamisesta tai mitä se nyt sitten onkaan. Monipinta tekee tuon homman hintaan 40€ kpl eli 80€ yhteensä jonka hinnan hän kuittasi minulle s-postilla kuvien perusteella. Hinnat sis. alv22% ja homma menis niin, että lähettää kamat sinne, ne soittaa kun kamat on heillä. Sanoi, että ensi kuussa voisi homman hoitaa mutta kuitenin siten, että kamat olisi ajokaudeksi kiinni pyörässä. Tuossa on linkki sinne pajaan. Kannattaa olla itse yhteyksissä sinne ja sopia hommat Arton kanssa ja kertoa, että minä olen hintatietoja kysellyt. Voin laittaa teille s-postilla käymäni kyselyn ja senhän voi sitten laittaa kamojen kanssa mukaan.
http://www.monipinta.fi/index.html  
sport05.gif

Moikka taas. Kyselin mitä nuo tulis maksaa Jenkkilästä tilattuna, ovat muovia ja kromattuja. Hinta 95$ + 3,8% vero suomessa + 35$ postitus ja sitten koko roskan päälle 22% alv. niin hinta olis näin 95$+3,30$vero+35$rahti+22% alv= 162,65$ eli nyt tulee hiukka edullisemmaks pistää kamat kromaten Suomessa, ihmeellistä? En kyllä viimestä hintaa Jenkkilästä kyselly eli en oo tinkiny. Vois kait se hinta muuttua edullisemmaks jos tilattais kerralla enemmän. Varmaan 35$ postittais useammankin...?

Back