• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

VN 2000 Classic

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja leijona59
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tarkoitin,että oliko pyörä tarkistaessa pystysuorassa?
No tottahan toki, en ole ensimäistä kertaa pappia kyydissä
wink.gif

Sitten en voi muuta ku ihmetellä.
Tarkkaile kuitenki lmanputsarin sisustaa,sinne se rupee ensimmäiseksi huohottamaan öljyä jos sitä on liikaa.

Mutta ei mulle vieläkään selvinnyt se, että ohjekirja ilmoittaa kokonaistilavuudeksi tuo 5.5 litraa mikä meni mun koneeseen, siis mittatikun max viivaan, mutta sulle menee vain 4.6 litraa mittatikun max viivaan
nixweiss.gif

Tuskinpa öljytilavuutta on muutettu 2008 vuosimalliin.

Nyt rupee meneen yli hilseen
eek.gif

mittasitko leijona59 varmasti mittatikku pohjaan saakka kiinni kierrettynä öljynmäärän? mittatikku kiertämättä ja kierrettynä voi olla hyvinkin sellainen litran ero öljymäärässä.

mittasitko leijona59 varmasti mittatikku pohjaan saakka kiinni kierrettynä öljynmäärän? mittatikku kiertämättä ja kierrettynä voi olla hyvinkin sellainen litran ero öljymäärässä.
Kyllä, ehdottomasti kierteet loppuun asti kierrettynä.

Taas tänä aamuna tarkastin vielä uudelleen, niin oli mittatikun yläviivassa.

Ja laskin tyhjät litran öljyhylsyt, niitä oli 5 kpl ja yksi puolikas  
biggrin.gif

Voisiko olla mahdollista että öljypohjaa on muutettu uudemmissa malleissa että tulee kaikki öljyt ulos, ja vanhemmissa jää se litra johonkin, vai mihinhän se oli
idea3.gif

Mittasin omastani öljytikun:
-Kierteen pohjasta max merkiin on 110mm.
-Kierteen alusta max merkkiin on 102mm.
Tarkista onko samat mitat(ei niistä amerikkalaisista tiedä mitä laittavat).

Mittasin omastani öljytikun:
-Kierteen pohjasta max merkiin on 110mm.
-Kierteen alusta max merkkiin on 102mm.
Tarkista onko samat mitat(ei niistä amerikkalaisista tiedä mitä laittavat).
Täsmälleen on samat mitat täälläkin.

Tämähän menee mielenkiintoiseksi, mistä johtuu moiset tilavuuserot.

Viittaisin vielä tuohon käyttöohjekirjaan, että täysin öljystä tyhjän moottorin täyttömäärä on 5.5 litraa, siis täsmälleen sama määrä joka meni mun koneeseen mittatikun max merkkiin asti.

Eikö kukaan muu ole vaihtanut öljyjä? kommenttia kaivattas.

Tässä mun VN2000, suurin osa customointiosista on tullut Cruiser Cucstomizingilta, täysin tyytyväinen tuohon pyörään, tehoja löytyy ja mukavaa matka-ajoa.

OMA VN2000

Back