Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jovvain..Keväällä tuli hommattua vn 2000 millä olen nyt jytisyttänyt noin 7000 kilsaa.
Ei ole ainakaan toistaiseksi mitään pahaa sanottavaa.
Itse olen tykännyt pyörästä, ainoa joka ei pitänyt oli mamman perse.(tottusi liian mukaviin istuimiin Wingiin ja LT:hen)
Siihen saatiin helpotus kun vaihdettiin touring istuin taakse.
Ei kai se nyt niin huono voi olla?...ISO kasa kromia vailla ajo-ominaisuuksia.
Ja parin vuoden päästä et saa puoliakaan, som nam naa...Alkuperäisiä lisävarusteitakin tuntuu saavan ihan kiitettävästi, lienee vaan valmistettu kullasta kun maksaa niin että heikkopäistä hirvittää.
Mitä tuolla tarkoitat...?Ja parin vuoden päästä et saa puoliakaan, som nam naa...Alkuperäisiä lisävarusteitakin tuntuu saavan ihan kiitettävästi, lienee vaan valmistettu kullasta kun maksaa niin että heikkopäistä hirvittää.
No makuja on monenlaisiaJovvain..Keväällä tuli hommattua vn 2000 millä olen nyt jytisyttänyt noin 7000 kilsaa.
Itse olen tykännyt pyörästä, ainoa joka ei pitänyt oli mamman perse.(tottusi liian mukaviin istuimiin Wingiin ja LT:hen)
![]()
No ei mikään ihme jos takamus ei tykänny kun / jos luxuspenkeissä on aiemmin istunut![]()
Ajanut olen enkä tykännyt, on se niin kaukana matkapyöristä kuin mars-maasta !.....ISO kasa kromia vailla ajo-ominaisuuksia. Eniten korjattavaa löytyy olemattomasta takajarrusta. Istuma-asento taas on sellainen että jos vähänkään on selkävaivaa ollut / tai vaikka aiemmin olisi ollutkaa, niin varmasti niitä tulee kun välilevyt valittaa. VÄÄNTÖÄ tietysti löytyy mutta ei tuolla kyllä dynaamista kaarreajoa harrasteta. Hapsuja peliin ja rock´n roll. That´s it![]()
Onko sun pyörään tehty mitään säätöjä ? Mun väinössä ilmenee pintakaasulla ajaessa kaupunkinopeudessa ärsyttävää nykimistä, varmaankin seokset liian laihalla.Keväällä tuli hommattua vn 2000 millä olen nyt jytisyttänyt noin 7000 kilsaa.
Sinä alat vaan olla jo niin vanha mies ettei sitä osaa ajaa muulla kun matkalehmälläJovvain..Keväällä tuli hommattua vn 2000 millä olen nyt jytisyttänyt noin 7000 kilsaa.
![]()
No ei mikään ihme jos takamus ei tykänny kun / jos luxuspenkeissä on aiemmin istunut![]()
Ajanut olen enkä tykännyt, on se niin kaukana matkapyöristä kuin mars-maasta !.....ISO kasa kromia vailla ajo-ominaisuuksia. Eniten korjattavaa löytyy olemattomasta takajarrusta. Istuma-asento taas on sellainen että jos vähänkään on selkävaivaa ollut / tai vaikka aiemmin olisi ollutkaa, niin varmasti niitä tulee kun välilevyt valittaa. VÄÄNTÖÄ tietysti löytyy mutta ei tuolla kyllä dynaamista kaarreajoa harrasteta. Hapsuja peliin ja rock´n roll. That´s it![]()