• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

vn 1500 se-88 kylmärallatys ja etujarrulevy

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja eesau
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Moi
Haave täyttyi ja tuli hommattua äsken väinö. Siinä on ääni joka hieman askarruttaa mieltäni...
Kysynkin Teiltä neuvoa, kun väinöni kylmänä antaa jakohihnan rallatusäänen, mutta heti kun kone lämpenee niin ääni häipyy lähes kokonaan. pitäisköhän ketju vaihtaa tai jokin muu juttu vai kuuluuko tämä vaan väiskin "normaali" ääniin.  
Mistäköhän sais edullisesti uuden etujarrulevyn ?

kiitos  
smile_org.gif
vastauksestasi  !

hommaa tuolta Chucksterilta Cam Chain Extender...
sillä saat elinikää lisää ketjulle

Chucksters Customs

itse pistin kesällä mopoon nuo ja pyörästä hävisi puolet äänistä
biggrin.gif
nyt vaan hyrisee

noh, talvella vien kuitenkin ketjujen vaihtoon pyörän.

EDIT: itse en liitättäisi pyörän jarruihin mitään "edullista"

Jaa, vaikea sanoa kuulematta.

Käykö molemmat sylinterit rallatellessa, miten äkkiä kone "lämpiää"/ rallatus loppuu?

Yleensä väinön koneestahan kuuluu kaikkea kilinää ja kolinaa, mutta jos äänet vaimenee niin lienee syytä huolestua:)

Halvoista jarrulevyistä en ole koskaan kuullutkaan. ei vissiin ole semmoisia vielä keksittykkään.

Väiskissä saattaa etenkin kylmänä ääntä pitää hydrauliset venttiilin nostimet. Koneessa on yllättävän paljon liikkuvia osia, keskipakoisvoimalla toimivat puristuksen alentimet, tasapainotusakselit ym.
Mun Meaniessa koneen lämpeneminen on aika hidasta, kylmä kone metelöi aika pitkään, mutta kuumana äänet tasoittuvat.
Enempi luonteenpiirre kuin vika. Mekaanista symfoniaa
wink.gif

Kawan Vulcan1500 =1500VN on melkoisen äänekäs noin mekaaniikaltaan. Mulla on Väinön konepoka tämä talvi. Uudet männänrenkaat,jakoketjut,öljypumpun muovinen pyörittäjä,tiivisteet,stefat yms. Itte aattelin tehdä kun muutaman koneen saanut jopa toimimaan.
smile_org.gif

Storm motorilta ostin jarrulevyn eteen. Ihan hyvä on. Ei ihan niitä halvimpia. Ulkomailta sais halvemmalla. Ebc Pro-Lite Kell. Jarrulevy
EBC-MD4094LS

212,00 €
tilauksesta

Moi
Kiitoksia vastanneille,
033102beer_1_prv.gif

Kävin nautiskelemassa viimeset ajot ja nyt pyörä menee talveksi talliin.
Muuten molemmat pytyt käy kylmänä, taitaa äänet olla pääosin kawaan kuuluviakin. täytyy kattoo talven aikana ketjun säätövaran pituus ennen kuin...Stormilta hommaan sen jarrulevyn 212€ lähiaikoina.

Back