• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vitun bike !.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mursu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Odottelin vesi kielellä ed. numerossa luvattua nopeiden matkapyörien testiä... ja mitä vielä: ei ollut lehdessä koko testiä !.

Taisi olla mainoskikka tai nyt on hommat sekaisin ko. toimituksessa...
mad.gif

Ei ollut eka kerta kun Bike edellisessä numerossaan "lupaa" jonkin jutun, jota ei sitten seuraavasta numerosta löydykään...
033102ass_1_prv.gif

Yleensä ottaen olen hiukan kriittinen koko lehteen. Olen tilannut sitä vasta vuoden, mutta silti sisältö on joskus hiukan epämääräistä. Kuten ensinumerossa on "moottorpyörä aiheiset elokuvat"...

Joskus katson brittilehtiä, jotka menevät pintaa syvemmälle testeissä ja niissä tuntuu olevan hyvinkin mielenkiintoisia artikkeleita.

Lontoon murre kyllä menee, mutta tialushinnat on vähän kalliita... Odottelen milloinhan pyörälehtiin tulee "käännetty" lehti kuten AutoBild.

Eräässä Bikenssä joku valitteli samasta asiasta yleisönosastolla. Toimitus vastasi vain etteivät saaneet juttua valmiiksi siihen mennessä. Kyllähän sen jutun pitäisi olla valmis seuraavassa numerossa, jos niin luvataan?!

Yleensä ottaen olen hiukan kriittinen koko lehteen. Olen tilannut sitä vasta vuoden, mutta silti sisältö on joskus hiukan epämääräistä. Kuten ensinumerossa on "moottorpyörä aiheiset elokuvat"...

Joskus katson brittilehtiä, jotka menevät pintaa syvemmälle testeissä ja niissä tuntuu olevan hyvinkin mielenkiintoisia artikkeleita.

Lontoon murre kyllä menee, mutta tialushinnat on vähän kalliita... Odottelen milloinhan pyörälehtiin tulee "käännetty" lehti kuten AutoBild.
Eikös Suomen Bike ole Ruotsin Bikesta käännetty? Mulla oli tuo joskus myös tilattuna, mutta kyllästyin että lehdykässä vuorottelivat 600 ja kilo-luokan sporttipyörien vertailutestit. Harvasta numerosta löyty mua kiinnostavia aiheita.

AutoBild tulee mulle vielä vähän aikaa...Hintaansa nähden aika paska mitään sanomaton lärpykkä. Taidan myös suunnata katseeni (ja tilaukseni) Britannian prätkälehtiin.

Käsittämättömän hyvin Bike silti pärjää ottaen huomioon lukemattomat virheet ja mokat mitä lehdessä on.
Tekniikan maailma on aivan eri luokassaan. Ei auta olla pahemmin töppäyksiä. Joku lukija kuitenkin huomaa ja kirjoittaa siitä tulikivenkatkuisen kirjeen lehteen.

huh. hyvä että jättivät nopeiden matkamopojen testin pois. olis kyllä kasvanut viidakko nenään jos sen olisivat tehneet.

bike:ssa oli joku mainos, missä oli joku toinen (uusi?) suomalainen prätkä lehti. siinä luki juttujen aiheeissa mm. nopeiden matkapyörien testi, varustetesti + jtn muuta.

Minä katson itteni sen verran karvalakkimallin mopoilijaksi ettei mun tartte ees yrittää hifistellä noitten lehtien kans. Bike tulee automaattisesti luukusta niinku ennenkin... Kuvathan mää sieltä kattelen ja jos sattuu oleen joku kiinnostava jutuu ni saatan lukastakkin.
wink.gif

...bike:ssa oli joku mainos, missä oli joku toinen (uusi?) suomalainen prätkä lehti. siinä luki juttujen aiheeissa mm. nopeiden matkapyörien testi, varustetesti + jtn muuta.

Varmaankin tämä oli kyseessä?
Ja mikäli joku on kyseistä lehteä lukenut, niin mielipidettä voi lehdestä laittaa näkyviin. Pikaisesti mainosta ja kotisivuja lukaistuna tuo läpyskä saattais olla sisällöltään varteenotettava kilpailija Bikelle (esim. Moto ja bombermagazine on hiukan tarkemmin rajatulle lukijakunnalle).

...bike:ssa oli joku mainos, missä oli joku toinen (uusi?) suomalainen prätkä lehti. siinä luki juttujen aiheeissa mm. nopeiden matkapyörien testi, varustetesti + jtn muuta.

Jep, "Onko huippunopeista matkapyöriksi?"

sanoi:
500 hevosvoimaa, 9 maata, 3 pyörää, 4000 kilometriä Koeajossa: Honda CBR1100XX Super Blackbird, Kawasaki ZX-12R ja Suzuki GSX1300R Hayabusa
Onko kolmeasataa kulkevissa moottoripyörissä mitään järkeä? Mihin niitä voi oikeasti käyttää? Muutaman tuhannen kilometrin lenkillä voi kysymyksiin löytää vastauksen.

Bike:n lupailua vastaavanlaisesta testistä en ole kuullutkaan..

..ja juu, tuo vois olla varteenotettava vaihtoehto Moto:n Bmw juttujen ja Bike: asiavirheiden väliltä. Ehkä..

Jep, "Onko huippunopeista matkapyöriksi?"

sanoi:
500 hevosvoimaa, 9 maata, 3 pyörää, 4000 kilometriä Koeajossa: Honda CBR1100XX Super Blackbird, Kawasaki ZX-12R ja Suzuki GSX1300R Hayabusa
Onko kolmeasataa kulkevissa moottoripyörissä mitään järkeä? Mihin niitä voi oikeasti käyttää? Muutaman tuhannen kilometrin lenkillä voi kysymyksiin löytää vastauksen.

Bike:n lupailua vastaavanlaisesta testistä en ole kuullutkaan..

..ja juu, tuo vois olla varteenotettava vaihtoehto Moto:n Bmw juttujen ja Bike: asiavirheiden väliltä. Ehkä..
Kyllä Bike luettelon (2005) takasivulla kerrottiin, että "...Urheilullinen K 1200 S testissä muiden tehokkaiden ja nopeiden matkapyörien kanssa."

By the way, mistähän tuonta MP-maailmaa voisi ostaa irtonumeroina...vai voiko vielä mistään ?. Onko joku nähnyt tota myynnissä ?.

Edit: ensi viikolla pitäis löytyä R-Kioskeista. Näin kerrottiin MP-maailman asiakaspalvelusta.

By the way, mistähän tuonta MP-maailmaa voisi ostaa irtonumeroina...vai voiko vielä mistään ?. Onko joku nähnyt tota myynnissä ?.
Kotisivuilla oli seuraavanlaisesti: "NYT LEHTIPISTEISSÄ
KAUTTA MAAN!" Eli kai sitä saattaa r-kioskista, yms. saada.

Ensimmäinen miinus ropsahti vuoden 2005 ilmestymiskerroista, joita näyttäisi olevan vain neljä kappaletta. Mutta toivotaan että laatu korvaa määrän...

Vanhempana ja kakkuloita käyttävänä motoristina olen myös pannut merkille, että testatun pyörän testitulokset ovat painettu varsin pienellä tekstillä ja jollekin värilliselle pohjalle, joka vaikeuttaa entisestään pienen tekstin näkemistä. Tämä oli itselleni syy olla tilaamatta Bike-lehteä.
nixweiss.gif

ps. Näen kohtuullisesti myös ilman kakkuloita, ne ovat taittovirheen takia.
blush.gif

Jaaha.Tuli sitten tilattua tuo uusi lehti.Katsotaan minkälainen lehti on. Vai tuliko ostettua sika säkissä? Vaan luulen, että kyllä se noiden pesuainepakettien taustan voittaa paskahuussi lukemisena
tounge.gif

Itse lopetin Biken tilaamisen mutta toki ostan silloi tällöin irtonumeron jos näen/kuulen että siinä on joku kiinnostava artikkeli (siis minua kiinnostava).

Silmäilin uusinta painosta hetken ja jätin ostamatta...
wink.gif

Back