• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Visiiriä sopuhintaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja chainese
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jep, helvetin kallis, mutta en löytänyt tuolta mainitsemastasi Offshore Motorcycle Parts kaupasta Arain kirkasta visiiriä, joten pakko kärsiä tuo 60 oravannahkaa..
näyttivät loppuneen, ostinkohan viimosen.
smile_org.gif

Tosin noita visireitä siellä on, ja jos osuu kohdalleen, niin säästää posteissa hyvin.

hinnathan näyttää olevan racevisorin kanssa samalla tasolla, hieman halvempia. pistäkääs tuonne Offshore Motorcycle Parts mailia, josko sielläkin olisi sopivia. oli vaan ihan omalla hintatasollaan. tavara tuli nopeasti oli sitä mitä pitikin olla.
on muuten Jerseyn saarella, joten tulli pitää ottaa mukaan..

Tilasin sitten visiirin Racevisorista mun Arai Signettiin, kun ebaysta ei löytynyt pinloc-nastoilla varustettua mallia. Eikö ne molopäät lähettäneet sitten AGV:n visiirin  
033102ass_1_prv.gif

Toivottavasti vastaavat sähköpostiin tällä viikolla tai lähtee kaikki romut takaisin.

Nyt viestiin tuli vastaus, 25 tunnissa, eli ihan kohtuuajassa. Mutta pyytävät helv… lähettämään ensin väärän visiirin, jonka jälkeen lähettävät uuden  
crazy.gif
Voi ******!!! Ymmärtäisin, jos siihen ei kuluisi sitä muutamaa viikkoa aikaa. Taidan lähettää kaikki takas…

Mites noi kaupan purut on muilla onnistunut?

Multa kirkas,KÄYTTÄMÄTÖN ja kelmussaan oleva kirkas rx7rr:n orggis visiiri pinlockilla (type L), vaihtokaupalla iskemättömään eli uuteen oranssiin visiiriin samaan kypärään. Ei tartte olla pinlock. Tampereellla. Tai sit vastaavalla summalla jolla saan paikalliselta kauppiaaltani tarvitsemani tuotteen....

Racevisorilta tilasin itelleni ja kaverille samalla visiirit. Tänään tuli postiin ja paketissa oli pelkästään yksi visiiri.
033102ass_1_prv.gif

Joutuu alkaa sähköpostilla hätyyttelemään mihin toinen on hukkunut...

EDIT: Tulikin todella nopea vastaus. Eli lähettivät visiirit eri paketeissa.
thumbs-up.gif

Millä ihmeellä net "visiirit" naarmutatte, vai onkos "suubertin" visiirit sitten paljon naarmiintumattomat? Mulla niitä visiireitä,  kaksi/kypärä ja kaikista näkee hyvin ulospäin?
confused_orig.gif
2003 niitä "suuberttejä" käytössä ollut, 3 kypärää, aina vaihtovisiiri ollut naarmuton! Miten sen kypärässä kiinni olevan "visiirin" kukin matkallakin putsaa, jotenkin, nähty on monia tapoja! On ne "visiirit" tosi kalliita, Pitäkää huolta!

On näköjään Ostin Arai type L visiireitä Offshore Motorcycle Parts kaupassa taas myytävänä, hinta alle 40£ kotiinkuskattuna. Eikös nyt kannata ostaa jemmaan, ettei sitten kovalla kiireellä joudu maksamaan turhan paljon.

Monissa noissa paikoissa myydään tarvikevisiirejä. Ei siis kypärävalmistajan alkuperäisiä. Itse en osta kuin alkuperäisiä visiirejä.

Tarvikevisiirissä ei välttämättä ole yhtä hyvä iskun kesto.

Tarvikevisiirit saattavat naarmuuntua helpommin. Eli halpa voi tulla kalliimmaksi pitkässä juoksussa.

Itse ainakin arvostan omia silmiä sen verta, että 20 Eur säästö ei ole mulle yhtä tärkeä kuin riski menettää näkökyky.

Suomesta ostin Arain alkuperäisen peilivisiirin 75 Eurolla. Saako ulkomailta alkuperäistä juurikaan halvemmalla?

Millä ihmeellä net "visiirit" naarmutatte, vai onkos "suubertin" visiirit sitten paljon naarmiintumattomat? Mulla niitä visiireitä,  kaksi/kypärä ja kaikista näkee hyvin ulospäin?
confused_orig.gif
2003 niitä "suuberttejä" käytössä ollut, 3 kypärää, aina vaihtovisiiri ollut naarmuton! Miten sen kypärässä kiinni olevan "visiirin" kukin matkallakin putsaa, jotenkin, nähty on monia tapoja! On ne "visiirit" tosi kalliita, Pitäkää huolta!
...ittellä kyllä myös "suubertin" visiiri mennee naarmuille, tai ainaki ajan myötä huonoksi nähä läpi esim noissa auringon "vastapallo" tilantheissa. Syyki on kyllä selevä: ajelen kelillä ku kelillä ja vesisatteessa autojen nostama "sumu" sisältää, ainaki kevväällä, niin perskeleen paljon hiekkaa yms paskaa, ja kun ethenpäin on nähtävä, niin tullee sitten pyhkästyä ajon aikana hanskalla enimpiä paskoja pois. Ja naarmuuntuu siis siitä. Olettasin. Joskin tuo edellinen oli kylläki liki kolme kautta paikoilhan.

Nyt sitten uusin, lähinnä pinlogin takia, ja olin positiivisesti yllättyny, kun ko. merkin maahantuoja vaihtu, niin hinta tipahti melekosesti elikkäs makso paikalliselta jälleenmyyjältä tinkaamatta haettuna kuuenkympin huitteilla. Ei paha. Tuolla hinnalla en varmastikhan ala tilauksia tekemhän misthän ulkomailta. Visiiri siis Schuberth S1:een, pinlock siis  (mitenkähän tuo kirjotethan ihan oikein...?) ja normi kirkas.

tämmönen siis (ko. kaupassa, josta kuva, näytti olevan 79 puntaa hintana...joten suomen hinta ok tuohonki verrattuna)

edit: kysyin viime kevväänä (2008) samaa visiiriä ja silloin hinnaksi sanothin n. 130euroa.

Saako ulkomailta alkuperäistä juurikaan halvemmalla?
Niinkuin tuossa aikaisemmin kirjoitin:
"Visalasku tuli: 44,56eur, siis Arai L-type"
Orginaali Arain visiiri avaamattomassa paketissa ja hinta sisälsi kotiinkuljetuksen.
Tossa liikkeessä ymmärtääkseni myydään alkuperäisiä £58,99 hintaan. Tarvikevisiirit jossain £40 tienoilla.

<a href="http://stores.shop.ebay.co.uk/Offshore-Motorcycle-Parts_Arai-Visors_W0QQ_fsubZ15QQ_sidZ120409847QQ_trksidZp4634Q2ec0Q2em
14?_pgn=1" target="_blank">http://stores.shop.ebay.co.uk/Offshor....?_pgn=1</a>

Monissa noissa paikoissa myydään tarvikevisiirejä. Ei siis kypärävalmistajan alkuperäisiä. Itse en osta kuin alkuperäisiä visiirejä.

Tarvikevisiirissä ei välttämättä ole yhtä hyvä iskun kesto.

Tarvikevisiirit saattavat naarmuuntua helpommin. Eli halpa voi tulla kalliimmaksi pitkässä juoksussa.

Itse ainakin arvostan omia silmiä sen verta, että 20 Eur säästö ei ole mulle yhtä tärkeä kuin riski menettää näkökyky.

Suomesta ostin Arain alkuperäisen peilivisiirin 75 Eurolla. Saako ulkomailta alkuperäistä juurikaan halvemmalla?
Mä tilasin tuolta
http://www.racevisors.co.uk/
kypärän + 5 visiiriä + 4 pinlokkia.
Vaikka oli iso paketti, niin ei jääny tulliin, joten tuli huomattavasti halvemmaks kuin suomesta.
Jos ois jääny tulliin, niin ois tullu vain vähän halvemmaks kuin suomesta.

Ja tuolla on erikseen valikot alkuperäisille ja tarvikkeille.

"Visalasku tuli: 44,56eur, siis Arai L-type"
Orginaali Arain visiiri avaamattomassa paketissa ja hinta sisälsi kotiinkuljetuksen.
Tossa liikkeessä ymmärtääkseni myydään alkuperäisiä £58,99 hintaan. Tarvikevisiirit jossain £40 tienoilla.
Myy orginaalivisiireitä, kirkas n. 40 puntaa ja iridium n. 60 puntaa kotiinkuskattuna.
Sijaitsee vaan Jerseyn saarilla, joten mahdollisuus joutua maksamaan tullia & alvia on olemassa.
Tosin tuo kirkas jää alle tullimaksurajan, joten siitä ei joudu missään tapauksessa.
Racevisors kauppa sijaitsee Guernseyllä, joten vaara on joutua maksamaan 22% alvia ja vähän tullia...

racevisors paketti tullissa tällä hetkellä, VAT:eja eivät ole veloittaneet ja pulju sijaitsee Guernseyssä, eli ilmeisesti ei ole eu-tullialueella. On se vähän väärin, että saavat kuitenkin britteihin tuolta tilata verovapaasti, mutta muu EU on sitten eri asia.

racevisors paketti tullissa tällä hetkellä, VAT:eja eivät ole veloittaneet ja pulju sijaitsee Guernseyssä, eli ilmeisesti ei ole eu-tullialueella. On se vähän väärin, että saavat kuitenkin britteihin tuolta tilata verovapaasti, mutta muu EU on sitten eri asia.
Saadaanhan mekin tilata Ahvenanmaalta verovapaasti. Joku vaan laittaisi puljun pystyyn. Tosin raja on se 45,40 euroa, joten tuolla ei paljoa saa. Ainakaan "Suomen" hinnoilla.

Back