Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Jepujee, eli rupesi mullakin tuo virtalukko kiukuttelee, ei auta aseöljyt ei.
Mutta olen laittanut aina tuon avaimen samoin päin, siinä roikkuvan nahkaläpyskän takia. Noh, nyt kun pistän sen 180 astetta käännettynä, toimii kuin junan veski
Ainakin omassa Yamahassani virtalukon kiinnitysruuveista puuttui kannat. Ne olivat siis sitä tyyppiä, jossa kanta korkkaa irti kun saavutetaan tietty kiristysmomentti. Eli yläkolmio irti ja penkkiporalla ruuvit pois. Ei kummakaan homma.
Mä olen nyt käyttänyt vanhasta avaimesta tehtyä uutta vara-avainta, ja en tiedä onko parempi vai ei. Mulla lukko vaikuttais tolla uudella avaimella pelaavan kun ei paina avainta pohjaan asti, vaan nostaa pikkuisen ja vääntää. Varmaan talvella vaihdan toin lukon. On sen verran edullinen osa diversionissa, niin turha kärvistellä.
Kandee miettiä millasia punnuksia sitten avainlenkistä roikottaa.
Itellä vain nahkainen läpyskä virta-avaimessa, se nimittäin syö sen lukon sisäpuolelta jos on roikkumassa ja tempomassa sellanen nyrkin kokoinen avainklimppi.
Minulla on 7 vuotta vanhassa Diversionissa virtalukko takkuillut muutamana viime vuotena joka syksy. Aina se on öljyämällä notkistunut, mutta sitä öljyä on saanut uittaa sinne oikein kunnolla.