• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Virolainen mp-foorumi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mursu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Rekistöröidyin virolaiseen www.biker.ee -foorumiin ja kaikki meni ok.

Laitoin ekan, aivan asiallisen viestin, mielestäni suht' hyvällä viron kielellä ja sainkin yhden kommentinkin. Noin tunti rekisteröitymisen jälkeen viestini + siihen saadut vastaukset hävisivät ja samoin käyttäjätunnus. Eikä uudella nickillä pysty enää rekisteröitymään, koska 'e-mail on jo käytössä'...

Onko kukaan kokeillut tuota foorumia; onko ollut ongelmia ?. Vai eivätkö vain halua suomalaisia ko. foorumille...muutenkin foorumin henki oli hiukan sitä, että muutama elvisteli uusilla pyörillään ja ns. normaali porukka ei oikein siitä pitänyt...

Terveisiä Tallinnasta, mursu!
Täälläpäin yksi Eestiläinen kokeilemassa kirjoitamista suomeksi.  
lookaround_orig.gif

Olen ko. foorumin käyttäjä ja luulisin, että syy sinun viestin poistamiseen liityy siihen, että foorumin käyttäjiksi rekisteröityy aika paljon teini "wannabe motoristejä". Yksi hyvä keino niiden havaitsemiseksi ("to recognise" onko se nyt oikea sana?) on heidän (eestin)kielen käyttötaito. Valitettavasti sinut luokitettiin sen perusteellä, sanotaan, noin 13-vuotiaiseeksi. Muistutaan, että se tapahtui valitettavasti ja en kirjoita sitä vastausta nyt millään pahalla. MP-kultuuri on Virossa aika nuori ja näin myös ovat MP foorumit. Pyöristä uneksivia nuorukaisia on sen sijasta riitävästi ja heidän viestit tyylillään "mulla tule joskus olemaan sekä Hayabusa että ZX12R" peittää asialliset keskustelut. Asiat eivät ole yksinkertaisesti vielä kolahtanut paikoilleen. Minun Suomen kielen käyttön perustellä ette osaisi varmasti sanoa, että olen jo yli kolmekymppinen, jos en sanoisin, että olen Eestiläinen.
Teidän foorumia olen tutkinut melkein säännöllisesti noin viimeisen vuoden aikana. Voin varmuudella sanoa, että täältä löytyy paljon enemmän kiinnostavia aiheita ja sisukkaampia vastauksia kysymyksiin kuin esimerkiksi biker.ee-stä. Siitä tule täältäpäin hatunnosto. Ehkä muutaman vuoden päästä on Suomen ja Viron mp-kultuurin yleinen taso paremmin verratavissa. No varmaasti on, eihän siitä ole pääsyä!  
033102beer_1_prv.gif

Huh, on se Suomeksi kirjoittaminen vaikeaa, mutta tunsin tarvetta laita vastaus tähän kysymykseen. Toivottavasti ymmärrätte mitä olin sanomassa. Ja kirjoitusvirheitä saa korjata, oppiminen on sekin.  
blush.gif

terveisiä, sokk, teidän oma Eestiläinen

No ylläpitäjät ja kielipäät. Onko näin kansainvälistymisen aikana käynyt mielessä laittaa vaikka englanninkielinen pieni tervetulotoivotus ja selvitys sivustosta tuonne etusivulle. Eksyy kai tänne joskus googlettamalla taikka muuten vain näitä ulkomaan kieltä puhuvia.

Terveisiä Tallinnasta, mursu!
Täälläpäin yksi Eestiläinen kokeilemassa kirjoitamista suomeksi.
lookaround_orig.gif

Olen ko. foorumin käyttäjä ja luulisin, että syy sinun viestin poistamiseen liityy siihen, että foorumin käyttäjiksi rekisteröityy aika paljon teini "wannabe motoristejä". Yksi hyvä keino niiden havaitsemiseksi ("to recognise" onko se nyt oikea sana?) on heidän (eestin)kielen käyttötaito. Valitettavasti sinut luokitettiin sen perusteellä, sanotaan, noin 13-vuotiaiseeksi. Muistutaan, että se tapahtui valitettavasti ja en kirjoita sitä vastausta nyt millään pahalla. MP-kultuuri on Virossa aika nuori ja näin myös ovat MP foorumit. Pyöristä uneksivia nuorukaisia on sen sijasta riitävästi ja heidän viestit tyylillään "mulla tule joskus olemaan sekä Hayabusa että ZX12R" peittää asialliset keskustelut. Asiat eivät ole yksinkertaisesti vielä kolahtanut paikoilleen. Minun Suomen kielen käyttön perustellä ette osaisi varmasti sanoa, että olen jo yli kolmekymppinen, jos en sanoisin, että olen Eestiläinen.
Teidän foorumia olen tutkinut melkein säännöllisesti noin viimeisen vuoden aikana. Voin varmuudella sanoa, että täältä löytyy paljon enemmän kiinnostavia aiheita ja sisukkaampia vastauksia kysymyksiin kuin esimerkiksi biker.ee-stä. Siitä tule täältäpäin hatunnosto. Ehkä muutaman vuoden päästä on Suomen ja Viron mp-kultuurin yleinen taso paremmin verratavissa. No varmaasti on, eihän siitä ole pääsyä!
033102beer_1_prv.gif

Huh, on se Suomeksi kirjoittaminen vaikeaa, mutta tunsin tarvetta laita vastaus tähän kysymykseen. Toivottavasti ymmärrätte mitä olin sanomassa. Ja kirjoitusvirheitä saa korjata, oppiminen on sekin.
blush.gif

terveisiä, sokk, teidän oma Eestiläinen
Kiitos vastauksesta !.

Nyt ymmärsin hiukan mistä tuo voisi johtua; mailasin ylläpitäjälle ja sain tunnuksen uudestaan käytöön ja nyt homma pelittää.

Joo, ehkä myös mainitsemastasi syystä tuntuu, että hiukan herkemmin siellä poistellaan viestejä esim. jos viesti ei kuulu varsinaiseen aiheeseen...kuten minulle on käynyt parikin kertaa.

Teretulemast ka siia foorumisse ja nael kummi !.
smile_org.gif

Hienoa tosiaan että etelä-naapurissakin seurataan tätä foorumia!
062802jumpie_prv.gif
Ja noista kirjotusvirheistä sen verran, että tuon verran niitä tekee monet täälläkin....
tounge.gif

hyvin tuosta sai selkoa, eestiläisen kirjoituksesta. tervetuloa omastakin puolestani suomen motoristifoorumeille tai vaikka muutenkin käymään suomessa.

Mittees olis poijaat (ja tyttöset tietty) jos kutsuttas sokk istumaan iltaa meitin kanssa, kun kerran ryminällä ollaan tallinnaan menossa?... Eli sokk, jos tahdot tutustua livenä tähän väkeen niin otappas ja mailaa, olemme tulossa 20.11 tallinnaan reilun 50 henkilön voimin.

Näin se .ORG! vain kansainvälistyy...  
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Jees, lahdentakaista näkökulmaa .orgiinkin... Teretulemast
062802jumpie_prv.gif

Tämä sivusto ei tosin ole parhaita paikkoja oikeaoppisen kirjoitetun suomenkielen opiskeluun, veikkaisin
tounge.gif

Onkohan kellään muuten suunnitelmissa lähteä ensi kesänä tonne Jõgeva-treffiin ? Tai muihin hajaantumisajoihin eestissä?

"Onkohan kellään muuten suunnitelmissa lähteä ensi kesänä tonne Jõgeva-treffiin ? Tai muihin hajaantumisajoihin eestissä?"

Tietääkseni Jögeva-Treffeniä ei ensi vuonna järjestetä, koska Eestissä ensi kesänä järjetettävä kansainvälinen FIM-ralli syö Eestin järjestäjien resursseja.
FIM-ralli taas on rauhallisempi kokkare Eurooppalaisille MP-kerhoille.
sad_orig.gif

Mittees olis poijaat (ja tyttöset tietty) jos kutsuttas sokk istumaan iltaa meitin kanssa, kun kerran ryminällä ollaan tallinnaan menossa?... Eli sokk, jos tahdot tutustua livenä tähän väkeen niin otappas ja mailaa, olemme tulossa 20.11 tallinnaan reilun 50 henkilön voimin.

062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
Viime vuonna eestiläisiä Madallend-motoristeja oli jo tutustumassa meihin suomalaisiin baarissa ja osa porukasta vieraili heidän tallillaan bissellä ja tutustumassa heidän pyöriinsä. Erittäin vieraanvaraista porukkaa.
033102beer_1_prv.gif

Hauska nähdä, että orgin kansainvälistyminen etenee Viroonkin. Tähän astihan Belgialla on ollut suorastaan yliedustus!
baaa.gif

062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
Viime vuonna eestiläisiä Madallend-motoristeja oli jo tutustumassa meihin suomalaisiin baarissa ja osa porukasta vieraili heidän tallillaan bissellä ja tutustumassa heidän pyöriinsä. Erittäin vieraanvaraista porukkaa.  
033102beer_1_prv.gif
Judas Priestiäkin olisi voinut kanssaan lähteä kattomaan, jos olisi etukäteen lipun pyytänyt.  
smile_org.gif

Siinä samalla sisäpihallahan oli monta muutakin kerhoa, jos en ihan väärin muista....
lookaround_orig.gif

Ja baari
033102beer_1_prv.gif

buttrock.gif

Back