Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Monesko tämä oli tänä vuonna? äkkiseltään ei montaakaan löytynyt tuolta kynttilä foorumista.Ei hitto, näitä alkaa nyt olla vähän liikaa.
Alkukausi oli hiljainen, tais ensimmäinen ison mopon kuljettaja kuolla n. viikko sitten. Ja tää sen jälkeen jo vissiin neljäs.Monesko tämä oli tänä vuonna? äkkiseltään ei montaakaan löytynyt tuolta kynttilä foorumista.
Realistinen veikkaus on 20 kynttilä ketjua lisää vielä tänä kesänä, +-5 keleistä riippuen.
Jotain tuon suuntaista olin ymmärtävinänikin. Tarkoitin vain että realistista on arvioida kuolleita tulevan 20-30 kesässä. Aikaisemmista vuosista oppinut sen verran et välillä menee parikin päivässä, välillä parin viikon välein mut tosiasia on ettei elämästä selviä hengissä.Alkukausi oli hiljainen, tais ensimmäinen ison mopon kuljettaja kuolla n. viikko sitten. Ja tää sen jälkeen jo vissiin neljäs.
jep....ei tainnu olla ihan jarrutus hanskassa....Yli 80 metriä jarrutusjälkeä![]()
Voi olla ettei ollu koko pyörä hanskassa, nää ghostriderit luulee että aina voi päästää, ei mulle satu mitään, ei motoristista tee ammattilaista se rttä vehkeet on viimesenjep....ei tainnu olla ihan jarrutus hanskassa....Yli 80 metriä jarrutusjälkeä![]()
![]()
Tarkoittaa varmaanki sitä vanhan tuusulantien risteystä siellä hyrylän päässä, jota ennen motari kaartaa loivasti oikealle.Toi paikka on mulle hämärä: "600 metriä ennen vanhan Tuusulantien risteystä, Hyrylän suuntaan"? Siis motarilla?? Eihän siinä ole edes mutkaa. Kehä III:lta Ruskeasannan Shellin suuntaan???
Luulisin paikan olevan tuo: karttaToi paikka on mulle hämärä: "600 metriä ennen vanhan Tuusulantien risteystä, Hyrylän suuntaan"? Siis motarilla?? Eihän siinä ole edes mutkaa. Kehä III:lta Ruskeasannan Shellin suuntaan???
Ulkomaalainen kuollut ei taida mennä meidän vakuutustilastoihin(?)
eikös tuo ollut virulaine, onks se sillo meijä empy listalta pois?...Onko etujarru unohtunut? Entä sopiva tilannenopeus?
EMPY- tilanne 4-3 (2006/2005).
Joku vuosi sitten kuoli suomalainen motoristi Skotlannissa. Hän ei tullut Suomen virallisiin tilastoihin, vaikka näkyykin jossain mukana.eikös tuo ollut virulaine, onks se sillo meijä empy listalta pois?...Onko etujarru unohtunut? Entä sopiva tilannenopeus?
EMPY- tilanne 4-3 (2006/2005).