Skootterikuskille murhanyrityksestä syyte ja kyydissäolijalle avunannosta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jospa kyseessä oli taajama, jossa 50 km/h rajoitus; voimme lähes varmuudella todeta, että motoristi on kaahannut 8 km/h ylinopeudella pakettiauton päälle. Pakettiauton kuljettaja kertoo vielä kuulleensa juuri ennen törmäystä moottoripyörän voimakkaan kiihdytysäänen. Kyllä se syyllinen sieltä vastuuttoman, lakia rikkovan ajoneuvon ohjaksista löytyy.Ei taida kukaan kysellä mopon vakuutusyhtiötä hätiin, jos autoilija teilasi mopon päälle vaihtamalla kaistaa?Hyvät herrat kyse on myös siitä, että mopojen vakuutus ei kata kuin vakion.
sanoi:Olin ilmeisesti väärässä paikassa pyörätiellä koirani kanssa, kun yksi mopoilija oli ajaa koiran päälle. Toivottavasti kakara vammauttaa vielä yksin itsensä omatoimisesti mopedillaan. Ei itkettäisi pätkääkään.
sanoi:Olin ilmeisesti väärässä paikassa pyörätiellä koirani kanssa, kun yksi mopoilija oli ajaa koiran päälle. Toivottavasti kakara vammauttaa vielä yksin itsensä omatoimisesti mopedillaan. Ei itkettäisi pätkääkään.
taitaa olla vähän eri asiasta kyse kuin otsikon onnettomuudesta... kai.
Itseä myös ketuttaa nuo päättömästi ajavat mopopojat, ainakin meidän kylällä liikennesäännöt hukassa ja havainnointi 0. Silti perseestä tuo uutinen...Olin ilmeisesti väärässä paikassa pyörätiellä koirani kanssa, kun yksi mopoilija oli ajaa koiran päälle. Toivottavasti kakara vammauttaa vielä yksin itsensä omatoimisesti mopedillaan. Ei itkettäisi pätkääkään.
Asiaa. Ilman valoja tykitetään ja jos tullaan oikealta niin eihän heillä silloin tartte hidastaa yhtään, minun vikani jos ajan eteen jos sieltä tulee mopopoika 70km/h ilman valoja.Itseä myös ketuttaa nuo päättömästi ajavat mopopojat, ainakin meidän kylällä liikennesäännöt hukassa ja havainnointi 0. Silti perseestä tuo uutinen...Olin ilmeisesti väärässä paikassa pyörätiellä koirani kanssa, kun yksi mopoilija oli ajaa koiran päälle. Toivottavasti kakara vammauttaa vielä yksin itsensä omatoimisesti mopedillaan. Ei itkettäisi pätkääkään.