• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Virallinen Z750 2004 thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kalpa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No ei hemmetti siitä valohoidosta ainakaan kahta sataa kannata maksaa. Jos joku liike kehtaa ottaa öljynvaihdosta ja pulttien kirimisestä semmosta hintaa niin tukeminen pois niiltä  
crazy.gif

Itellä tais ovh sille huollolle olla jotain satasen paikkeilla (tinkaamisella sekin tipahti  
wink.gif
)
Tänään on kyllä tullu vihastuttua viralliselle hintapolitiikalle oikein kunnolla. Kattelin Sumekon tuning-listaa ja hintoja...Siis mistä adamantiumista ne mikrovilkut on tehty, jos pari maksaa 209.5e? Ja se "tuulilasi" (musta muovinpalanen) kustantaa ~100e...ei oo tolkkua, sanon minä. Suorastaan rikollista.
Sumekolla on noissa tilkkeissä ehkä n.150% kate
biggrin.gif

Innolla odotan sitä 6tkm huoltoa, saa taas kylvää rahaa siihen että joku vaihtaa öljyt ja suodattimen sekä pesee pyörän.

Onneks toi takarengaskin alkaa loppumaan  
thumbs-up.gif
6t huollossa ei manuaalin mukaan vaihdeta suodatinta eikä öljyä
wink.gif
vasta 12k. Kannattaa oikeesti vilkasta mitä ohjekirjas sanotaan 6t huollon kohdalla. Mie en ainakaan maksais senttiäkään mistään noista. Tekee kotona ton "huollon" alle 20s.
smile_org.gif

Innolla odotan sitä 6tkm huoltoa, saa taas kylvää rahaa siihen että joku vaihtaa öljyt ja suodattimen sekä pesee pyörän.

Onneks toi takarengaskin alkaa loppumaan  
thumbs-up.gif
6t huollossa ei manuaalin mukaan vaihdeta suodatinta eikä öljyä
wink.gif
vasta 12k. Kannattaa oikeesti vilkasta mitä ohjekirjas sanotaan 6t huollon kohdalla. Mie en ainakaan maksais senttiäkään mistään noista. Tekee kotona ton "huollon" alle 20s.  
smile_org.gif
Minulla on ihan sama muistikuva että seuraava huolto tonnin jälkeen on vasta 12tkm
nixweiss.gif

Siinä tais olla vain jotain tarkastuksia.. Eli ei mitään hemmetin huoltoa.. Herätkää pahvit
biggrin.gif

Jaahas, taidan kyllä vaihtaa itse tuossa 6-12 tonnin välissä kerran ainakin öljyt ja suodattimen. Tulee varmaan sitäpaitsi talvikin jo tohon väliin jolloin öljyt ainakin menee vaihtoon...

Joko jostain saa rattaita? Pitäis päästä vaihtaan vähän lyhempää välitystä... joko 14 eteen tai 2-3 piikkiä isompi menis ehkä taakse alkuperäisillä ketjuilla?

Ja mitkään työstöhommat ei nyt kiinnosta, pitäisi saada suoraan sopivat ratas.

Joko jostain saa rattaita? Pitäis päästä vaihtaan vähän lyhempää välitystä... joko 14 eteen tai 2-3 piikkiä isompi menis ehkä taakse alkuperäisillä ketjuilla?

Ja mitkään työstöhommat ei nyt kiinnosta, pitäisi saada suoraan sopivat ratas.
Kyl niitä ulkomailta saa, suomesta en oo löytäny. Sama vika ittellä, työstämään en ala mut pari kolme piikkii pitää taakse saada lisää.

Ulkomailta saa, mistä? En ole löytänyt netistä vaikka miten etsin. On jotain linkkiä tms.? Kyllähän posti tai kuriirit kuljettaa.

Ihan sama mistä saa, kunhan saa :-)

Miten ne huollot nyt menee. Eli voinko tehdä itse esim. 6000 km:n huollon ja edelleen ajella niin että takuu on voimassa?

Vai pitääkö ne kaikki huollot käyttää valtuutetussa kawa huollossa että takuu pysyy voimassa.
Faktaa asiasta kiitos.

Nonnii, nyt ainakin renthal on tehnyt taka rattaat zetaan. Eli hammastuksia löytyy väliltä 38-50 eli eikös siinä jo ole jotain vaihtoehtoja porukalle?

Tässä linkki sivuille...

Kalpa kun halus sitä 45-piikkistä ratasta niin tilasin just allrightilta JT:n 45-piikkisen rattaan...

JT R478-45 hinta 26,50 Suomen egua

Renthalia ois saanu 8viikon toimistus ajalla joten eipä juuri kiinnostanut odotella. Nämä rattaat pitäs tulla allrightille tällä viikolla joten ens viikolla pääsee koittaan
062802moto_prv.gif

Kalpa kun halus sitä 45-piikkistä ratasta niin tilasin just allrightilta JT:n 45-piikkisen rattaan...

Renthalia ois saanu 8viikon toimistus ajalla joten eipä juuri kiinnostanut odotella. Nämä rattaat pitäs tulla allrightille tällä viikolla joten ens viikolla pääsee koittaan  
062802moto_prv.gif
Oijoi. Kiitos infosta! Pitää hommata itsellekin tuo ennenkuin kesäloma alkaa.

Jospa jo ensi torstain ratakeikalle sais
smile_org.gif

Oletteko muuten huomannut että zetassa ei meinaa millään pysyä pakosarjan mutterit kiinni? Itse olen kiristellyt niitä jo useampaan kertaan, prkl!

Oletteko muuten huomannut että zetassa ei meinaa millään pysyä pakosarjan mutterit kiinni? Itse olen kiristellyt niitä jo useampaan kertaan, prkl!
tounge.gif
Huomattu on..... samoin se sliparin paikoillaanpitävä.. tai siis pitämätön pakoputkiklemmari löystyy
tounge.gif
yms....
Kohta siinä ei oo enää mitää kireetä...
062802moto_prv.gif
buttrock.gif
sport05.gif

Eikun rattaat vaihtoon ja Mopo keulimaan....

062802moto_prv.gif
Mitenkäs mahtaa ketju piisata........vaikka kyllähän toi ratas sen verran edullinen oli jotta uudet ketjutkin  kannattaa laittaa  
tounge.gif
 Joku tuolla huolti pukista kyseli jotta saako sen yksin alle laitettua jotta pääsee rasvaamaan kettarit kunnolla... noo mietin hetken ja tein halli/pullo tunkin päähän sellaisen "T" kappaleen jolla saa ainakin mopon ilmaan,ihan pelistä kiinni pitämättä........
062802jumpie_prv.gif

Back