Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo Sinun avauksesi oli sen verran sekava ja vaikeaselkoinen, että kai se antoi liikaa tilaa virnuilulle. Sori, jos lipsahti vakava keskustelu vikaraiteelle. Itse availit viestissäsi teeman ISOIN JA KOVIN? Eikö?Mistä noi nussimis ja panojutut tähän tuli?
Alkaa tuntua jo teinihörinöiltä.. isot puheet, pienet teot![]()
Eikö täällä ole ainakin 50% jutuista tekopyhää jeesustelua, 20% omalla erinomaisuudella retostelua, 20% silkkaa vittuilua ja jäljelle jää 10% muuta höpinää, josta ehkä 10% on asiaa?Tekopyhä teema.
Jep, eikö saanu sanoa?Eikö täällä ole ainakin 50% jutuista tekopyhää jeesustelua, 20% omalla erinomaisuudella retostelua, 20% silkkaa vittuilua ja jäljelle jää 10% muuta höpinää, josta ehkä 10% on asiaa?Tekopyhä teema.
Ei. Olen edelleen käärmeissäni tiistaitrivian hyytymisestä semminkin kun pari viimeistä kierrosta oli itselleni vähemmän tutuista aiheista.Jep, eikö saanu sanoa?Eikö täällä ole ainakin 50% jutuista tekopyhää jeesustelua, 20% omalla erinomaisuudella retostelua, 20% silkkaa vittuilua ja jäljelle jää 10% muuta höpinää, josta ehkä 10% on asiaa?Tekopyhä teema.
Isot teot, pienet munat. Pahoittelut.Mistä noi nussimis ja panojutut tähän tuli?
Juu, ei se nyt varmaan kevyimmästä päästäkään ole, oli sitte harteikas ukko tai vähemmän harteikas akkaKyll tuntu jo painavalta toi cebari kaupungissa, valoista valoihin ym.
Isot teot, pienet munat. Pahoittelut.
P.S. Jotenkin mua joskus ärsyttää jotkut jostain itsestäänselvyyksistä paasaajat. Pitävätköhän he meitä muita tyhminä vai mitä vittua...
No tämä nyt ei ole mikään kovin kummoinen juttu, se tosiaan kyllä voi sattua, ja varmasti on sattunut useammallekin motoristille aikojen saatossa."Osti viidenkympinvillityksessä jonkun ison uuden bemarin, jota se kippaili sinne sun tänne.Tosin, paikaltaan. Mm. kerran liikennevaloihin, kun unohti laittaa jalat maahan. "![]()
Tämä on yksi vanhimmista HD kaupunkitarinoista, saapunut näköjään vihdoin Toijalaan. Siellä se sitten elääkin kuin rakkari Rätössä.
Näin sitä itse tulee hyvin usein tehtyä. Molemmat tossut maassa olo on tukevampi ja voi vapaammin keskittyä valoja ootellessa siihen kaikkeen muuhun mitä se vaeltava silmä nyt milloinkin saattaa bongatamotoilijat, jotka seisottaa konetta valoissa molemmat tossut tukevasti maassa.
No tottakai paras on hintalaput Goretexeissä roikkuen hiihtävä pönäkkä punoittava Petteri joka tulee valistamaan jakamalla Tekniikan Mailmasta juuri lukemaansa syvää viisautta mopolla ajamisesta...Isot teot, pienet munat. Pahoittelut.Mistä noi nussimis ja panojutut tähän tuli?
P.S. Jotenkin mua joskus ärsyttää jotkut jostain itsestäänselvyyksistä paasaajat. Pitävätköhän he meitä muita tyhminä vai mitä vittua...