siitähän se(40e)joo varmaan on kiinni, mutta homman pitää toimia jos siitä maksetaan. Sä varmaan kuulut niihin tyyppeihin jotka ujostelevat valittaa esim. esim huonosta palvelusta ravintolassa yms.
Tuolta voit käydä lukemassa mitä mieltä olen rahastamisesta
Kaikki jotka mut tuntevat voivat todistaa että en todellakaan ujostele kertoa omia mielipiteitäni, jos ravintolassa on pas*aa ruokaa niin tasan mainitsen siitä ja sen verran äänekkäästi että se selviää muillekin asiakkaille. Sama koskee ruokakaupan palveluja, nimimerkillä porttikielto Siwaan vuonna miekka ja kilpi.
jos kerätään rahaa pitää homma olla aukoton. Nythän voin soittaa kaverille Rovaniemelle että tankkaapas 15litraa ja lähetä kuitti mulle tänne Espooseen niin saan rautapersediplomin.
...
Homma aukottaksi tai hinta vastaamaan todellisia kuluja.
Maksakaa te jotka haluatte vaan Ameriikan pojille jos ei ole muuta rahareikää.
Niitä kuitteja joissa pitää näkyä johdonmukainen päivämäärä/kellonaika pitää olla useita, ajot tarkastetaan ja hyväksytään/hylätään kuiteista lasketun lyhyimmän matkan mukaan ottaen huomioon myös käytetyt nopeudet verrattuna vallitseviin rajoituksiin. Jos haluaa fuskata tarvitsee vähintään 4 kaveria eri puolille maata ostamaan oikean määrän polttoainetta oikeaan kellonaikaan oikeasta paikasta. Epäilen kyllä että hylsy tulee jos kuitteja ei ole enempää, olisi kovin outoa jos kuitteja ei olisi 10-15 kappaletta.
Kauheeta itkua on tuosta 40€ maksusta, tulee jotenkin väkisin mieleeni se kettu ja ne happamat pihlajanmarjat
Käypäs kaveri katsomassa kaupassa mitä maksaa vaikka joku minimallinen rekisterikilven teline, ne liikkuvat siellä 35 ja 100€ välimaastossa, pinssit ja kangasmerkit about 5-10€ kappale ja minkä tahansa kerhon vuoden jäsenmaksu on useimmiten enemmän kuin 10€. IBA Finlandin jäsenmaksu on juuri tuon verran, ja se sisältyy tuohon hintaan.
Sitten on tietysti se Ameriikan puoli, kyllä sinnekin osa rahasta menee ja pinssejä, kilvenalustoja sekä kangasmerkkejä tulee postikulujen voimalla tännepäin.
Sikäläisen yhdistyksenkin on varmasti kerättävä rahaa voidakseen ylläpitää toimintaansa, aivan kuten täälläkin kerhot ja yhdistykset tekevät. Ei se kuitenkaan mikään Ex*on ole, eikä Micr*soft.
Siihen 1k€ menoon vielä sen verran että riippuu matkasta minkä ajat, mutta yli 50c/km maksaa moottoripyörällä ajaminen kun laskee huollot, vakuutukset, renkaat jne.heh,
kalliiksihan toi reissu tulee mutta en mä mitään 1k€ saanut siihen menemään, bensat runsaan satkun, päivän ruoat ja toi 40€, yhteensä maksimissaan 300€. Nojoo, en laske mukaan yhden, tai puolentoista päivän vakuutus-ja ylläpitokuluja, enkä myöskään kuoletusmaksuja ajovarusteista
t:SS/2004 ja BB/2006
Sovitaanko niin että Herra Joukobusa käy suorittamassa ajon ja sitten katsotaan kupongit yhdessä kuntoon, jos laput ja reitti näyttävät olevan kunnossa minä maksan sen ylimääräisen 35€ hänen puolestaan.
Autan myös mielelläni reitin ennakkosuunnittelussa jos se tuntuu liian vaikealle, ja parhaassa tapauksessa voin lähteä mukaan ajoonkin jos aikataulut saadaan yhdistettyä molemmille sopivalla tavalla.
Nyt sitten loppuu tämä vääntäminen tästä asiasta -jooko