Kiitos paljon vastanneille.

Hienoa saada näin hyvä vastaanotto
Pyörästä sen verran että tuohon yksilöön on jouduttu vaihtamaan sylinterisarja kasvaneen öljynjanon takia. Mutta enää ei vie öljyä yhtään sen enempää mitä pitäisi

Öljyä nuo pikkujammujen koneet alkaa hissukseen syömään jos ei ole ensikilometreiltä lähtien tehty huolellista lämmittelyä ennen suurempaa rasitusta.Mutta loppupeleissä varsin luotettava pikkujammu.Ajoasento on melko matala,Mutta tankkilaukun kanssa saa vähän paremman asennon.
Itsellä kulkee tuo paikkaussetti patruunoilla aina mukana+tarvittavat työkalut ja pikkusälät penkin alla.
Sen verran eräjorma olen että lekan telttakamat lähtee ehdottomasti mukaan.1 hengen teltta ja makuualusta toimii varmasti.Ja tietenkin esbitin palakeitin+kattila ruuanlaittoon.Retkeily on onneksi tuttua puuha joten metsässä nukkuminen ja syöminen ovat itsestäänselviä juttuja.
Jamppiin olen viritellyt 2x tupakansytytinpistokkeita,Joten akkuja pystyy matkan aikana laitailemaan.Pieni virtapankki tarttuu myös matkaan.
Briteistä meinasin tankkilaukun kaveriks tilata tuohon kunnollisen laukkutelineen ja biltemasta 3-osaisen takalaukun.Telttakamat verkolla tukevasti päälle.
Täyskaskon hankin ehdottomasti popilta matkan ajaksi,Muistaakseni popilta sai hinausturvan joka kattaa kulut 500 euroon asti.
Hiekkateitä täytyy vähän kyllä vältellä tuolla pyörällä,On meinaan hirveä ajettava jos tiellä on isompijakoista kiveä.Mieli kyllä tekisi koluta kaikki hienot paikat läpi,Mutta kesälomaa ei taida olla kuin kuukausi
Mitään kiirettä en halua pitää tai ylipäätään haukata liian isoa palaa kerralla.Matka-ajoa olen aina tykännyt ajella.Lähestulkoon Etelä-suomen kaikki kaupungit koluttu läpi

Motoristihenkeä kyllä piisaa.Taajamassa ajo alkaa nyt pikkuhiljaa kyllästyttää joten pakko se on lähteä hakemaan uusia kokemuksia ja haasteita.Ehkä sitten vuoden päästä isommalla pyörällä euroopan sykettä kohti
Toivottavasti saan reissun toteutettua,Kiitos hyvistä vinkeistä