Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Kylhän tää aihe varmaan löytyis jos jaksais haeskella...mut,kysytään nyt kumminkin suoraan..
Eli,paljos tota villaa pitäs tonne itse tehtyyn vapaa virtaus vaimentimeen laittaa..?? niin et karvat tursuaa pihalle ja osa lentää skouden tuulilasiin kun avaa kahvaa
Kokemuksesta voin sanoa, että tiukkaan. Itse olen käyttänyt kivi- eli vuorivillaa. Vaimentaa hyvin ja lähes ilmaista. Huilu/verkko kannattaa olla todella pienisilmäistä. Muuten lentää sinne skouden lasiin kaikki....
Kannattaa kietasta kierros tai kaksi siihen reikähuilun päälle kudottua lasikuitumattoa, ei hakkaannu/ pala niin helposti se vaimenninvilla pois sieltä...
Kokemuksesta voin sanoa, että tiukkaan. Itse olen käyttänyt kivi- eli vuorivillaa. Vaimentaa hyvin ja lähes ilmaista. Huilu/verkko kannattaa olla todella pienisilmäistä. Muuten lentää sinne skouden lasiin kaikki....
Mitä pitempi kuituista niin sen pitempään se kestää. "uunivilla" on tosi hyvää, mitä se oikeasti onkaan. Keltainen raksa villa on "höttöä" pakenee nopeasti pöntöstä.
Hardcore-ratkaisu on pistää hienoa teräsvillaa huilun ympärille, (sido rautalangalla kiinni) ja tavan villaa loput
Tilasin villat tosta duellilta..villat oli sellasen kudotun verkon sisällä,et ne tuskin pääsee putkesta pois..ja se sisähuilu on suunnilleen yhtä pienillä reillä kun kaverin akran pöntössä...
ja jos ne lentää sinivuokon lasiin,niin ainakin kerkee vaihtaa maisemaa sillon...