• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vilkut hakusessa rykköseen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -kepa-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Tampere
Itse en tykkää yhtään näistä nykyisistä porkkanavilkuista ja hakusessa olisi vilkut jotka miellyttävät silmää - ongelmana vaan se, että nyt en oikein itsekkään tiedä mikä täyttää nämä kriteerit ja mistä näitä kriteerejä täyttäviä vilkkuja voi ostaa
wink.gif

Ehdotuksianne ja kommenttejanne kaivaten
smile_org.gif

img_2594797.jpg

Ite laitoin katevilkut ja tilasin Busterilta
Arvoin noiden ja torpedo-mallien
välillä mutta sitten päädyin katemalleihin. Vilkkujahan saa vaikka Stormilta/all rightilta kyllä Suomestakin, mutta samalla ne tilaa vaikka enklannista kun tilaa muuta osaa  
thumbs-up.gif

Ps. hiano rykkönen  
033102beer_1_prv.gif

välillä mutta sitten päädyin katemalleihin. Vilkkujahan saa vaikka Stormilta/all rightilta kyllä Suomestakin, mutta samalla ne tilaa vaikka enklannista kun tilaa muuta osaa  
thumbs-up.gif

Ps. hiano rykkönen  
033102beer_1_prv.gif
Vastaavia katevilkkuja olen katsellut gikseriin. Osaatko sanoa kuinka hyvin nuo katevilkut näkyvät eteenpäin? Kun ihan tuhottomasti ei viitsisi tinkiä näkyvyydestä ulkonäön kustannuksella.
smile_org.gif

thumbs-up.gif

Ps. hiano rykkönen  
033102beer_1_prv.gif
Vastaavia katevilkkuja olen katsellut gikseriin. Osaatko sanoa kuinka hyvin nuo katevilkut näkyvät eteenpäin? Kun ihan tuhottomasti ei viitsisi tinkiä näkyvyydestä ulkonäön kustannuksella.
smile_org.gif
Kyllä ne näkyy hyvin eteenkinpäin, jätin sen verran niitä katteen pinnan päälle että ei jää katteen sisään tuikkimaan  
tounge.gif

Ja hyvin on autoilijatkin huomioinut ainakin tähän mennessä *kopkop*

thumbs-up.gif

Ps. hiano rykkönen  
033102beer_1_prv.gif
smile_org.gif
Kyllä ne näkyy hyvin eteenkinpäin, jätin sen verran niitä katteen pinnan päälle että ei jää katteen sisään tuikkimaan  
tounge.gif

Ja hyvin on autoilijatkin huomioinut ainakin tähän mennä *kopkop*
Tattista. Tarviikin sitten laittaa tulemaan.
smile_org.gif

Back