• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vielä renkaiden kulumisesta...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Patteri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Parit 020 Battlaxit on ollu alla. Ei kestä K 1200 RS Bemussa kuin vaivoin 10 tkm touring-ajoa, ja kuluneina ne on lievästi sanottuna kamalat. Ei tuu enää Battlaxeja alle.
Alan uskoa MZ 6:siin, sillä ne on pyörineet alla jo 10 tkm ja ainakin 5 tkm näyttäs vielä pääsevän. Omnaisuudet riittää vallan mainiosti meikäläisen ajeluihin, joka on lähinnä matkaa ja mutkaa.

Alan uskoa MZ 6:siin, sillä ne on pyörineet alla jo 10 tkm ja ainakin 5 tkm näyttäs vielä pääsevän. Omnaisuudet riittää vallan mainiosti meikäläisen ajeluihin, joka on lähinnä matkaa ja mutkaa.
Tismalleen samaa mieltä. Rallakin olen z6:illa päästellyt, enkä kokenut yllätyksiä.
Takanakki kesti raskasta kuormaa alppiteillä yllättävän hyvin.
Vaikuttaa hyvinkin hyvältä jokapaikan katurenkaalta tuo z6, tilaan uuden shopista tuota pikaa.

Kannattaa kuluttaa renkaita muualtakin kuin keskeltä.
tounge.gif
Reunoihin jää ikävät Pussy-stripet, jotka herättävät hilpeyttä nakkikiskan parkkiksella.
biggrin.gif

Joopa joo.......................
talktohand.gif

En malta olla mainitsematta yhtä tärkeintä kriteeriä renkaitten kestolle. Eli maksatko itse renkaasi tai( isi vai äiti).

Yleensä omalla TYÖLLÄ hankituillle tuotteille oppii antamaan arvoa.
Tämä on hyvä" sutimisenestolaite", laitteen asennus merkkiin kuin merkkiin on helppo

Tää voi olla provo-mutta eipä se haittoo

062802moto_prv.gif

tounge.gif
Reunoihin jää ikävät Pussy-stripet, jotka herättävät hilpeyttä nakkikiskan parkkiksella.
biggrin.gif
Pöh, jaskan marjat...
cool.gif
Se kenenkään vehettä kasvata vaikka reunoilta kuluttaakin.
talktohand.gif
Tietty onhan niitä jotka tuijottaa nakkejansa/repii väkisin mutkateillä polvi maassa jotta saa ns. katu uskottavuutta... Hölmöä hommaa...
wink.gif

Mulla on pärrässä pirellin diablo corsat ja ei minä ainakaan keksi moitteen sijaa niistä. Tottahan joku ne lyö lyttyyn,
mutta ainakin mun käytössä ne on toiminu varsin hyvin.Ehdin ajamaan n.8000km niillä ja eturengas on vielä lähes uusi ja takanakin vain vähän kulunu vaikka tuli suhteellisen paljon runtua annettuakin.  
tounge.gif
Aion ainakin ostaa uudelleenkin kyseiset renkaat.

Michelinin Pilot Road takana Dukessa.. jotain 6 donaa ajoin ja kulumista ei edes näe ja toi mun vekotin kuitenkin repii rengasta aika paljon (luisuu moottorijarruissa aika usein)... radalla pito on varmaan paska mutta tollaseen nurkkapyöritykseen ja touringiin varmaan ihan hyvä...

tounge.gif
biggrin.gif
Pöh, jaskan marjat...  
cool.gif
Se kenenkään vehettä kasvata vaikka reunoilta kuluttaakin.  
talktohand.gif
Tietty onhan niitä jotka tuijottaa nakkejansa/repii väkisin mutkateillä polvi maassa jotta saa ns. katu uskottavuutta... Hölmöä hommaa...  
wink.gif
062802jumpie_prv.gif
Mul ois pari takarengasta myynnis. Niis on vielä pintaa reunoilla jäljellä jos joku haluu ostaa
eek.gif

062802jumpie_prv.gif
Mul ois pari takarengasta myynnis. Niis on vielä pintaa reunoilla jäljellä jos joku haluu ostaa  
eek.gif
Niihin on kuitenkin kulunut niin jyrkät olkapäät, että ne muljahtelevat ikävästi S-mutkissa.
tounge.gif
Suosittelen lämpimästi kuluttamaan renkaita tasaisesti joka puolelta, jotta moppe taittuu mutkiin samalla tavalla kuin uusilla renkailla.
cool.gif
tounge.gif
thumbs-up.gif

Eikä siinä naama kovinkaan kummalliseen irvistykseen väänny, jos kanttaa reunoille asti. Radalla varsinkaan.
biggrin.gif

Normaali maantie / siviili käytössä voi olla hankala saada renkaat reunoille asti kulumaan, mutta radalla menee helposti. Rengasta pitää kuluttaa muutenkin kuin pelkästään keskeltä muuten saattaa tulla äkkinäiseksi ääritilanteissa väistöliikkeissä...

Normaali maantie / siviili käytössä voi olla hankala saada renkaat reunoille asti kulumaan, mutta radalla menee helposti. Rengasta pitää kuluttaa muutenkin kuin pelkästään keskeltä muuten saattaa tulla äkkinäiseksi ääritilanteissa väistöliikkeissä...
Juu juu tohon pitää pyrkii mut kun ajelee joka päivä töihin ja takas 90 km yhteensä
confused_orig.gif
Niin silloin ei oikeen huvita mutkateitä lähtee kierteleen. Ja se on niin nykyaikaa et tiet pitää mennä mahdollisimman suoraan ja pah sanon minä. Tekisivät lisää " mopoteitä " et sais ajella niillä!
lookaround_orig.gif

Back