0/70, 880€ vuosi.Mulla on mp:n vakuutukset 0/70 bonuksilla vuodessa yhteensä 900€ josta kaskon osuus 260€.
Onpa pikkuzetassa kallis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
0/70, 880€ vuosi.Mulla on mp:n vakuutukset 0/70 bonuksilla vuodessa yhteensä 900€ josta kaskon osuus 260€.
Jep, tosiaan yleensä ei tipahda vaan alkaa tulla lässytystä jostain "turvista" ja ylimääräisistä jutuista jotka TADAA maksavatkin vielä ekstraa.Suoraan kun sanoo että se ja se yhtiö tarjoaa siihen ja siihen hintaan, niin yleensä vähän vielä tipahtaa. Joskushan se raja kumminkin tulee vastaan ettei alemmaksi pääse.
Jep, totta tuokin. Pitääkin yrittää pitää keskustelu tasolla jossa hinta on pääasia, ja kaikki muu sivuseikkaa. Itse kuitenkin tiedät mitä haluat ja tarvitset.Jep, tosiaan yleensä ei tipahda vaan alkaa tulla lässytystä jostain "turvista" ja ylimääräisistä jutuista jotka TADAA maksavatkin vielä ekstraa.Suoraan kun sanoo että se ja se yhtiö tarjoaa siihen ja siihen hintaan, niin yleensä vähän vielä tipahtaa. Joskushan se raja kumminkin tulee vastaan ettei alemmaksi pääse.
Jo tokkiinsa minäkin uuteen ottaisin kaskon. Vaihtoarvokin notkahtaa liikaa, jos ei saa tuliterää tehtaan uudisosaa ammattilaisten asentamana hajonneen tilalle. Ja pahan mällin itse korjaaminen vaatii melkoisia erikoistyökaluja, osaamista ja tiloja.Mulla on mp:n vakuutukset 0/70 bonuksilla vuodessa yhteensä 900€ josta kaskon osuus 260€.Lopetinpa kaskovakuutuksen. Ei kannata viiden kuuden tonnin mopoa enää kaskossa roikottaa. Liian kallista...
-hh-
Eipä paljoa kannata enää edes harkita olla ottamatta kaskoa varsinkin kun ihan uus mopo kyseessä...
Sehän on tietysti vähän että missä yhtiössä vakuutuksiansa pitää,mutta tässäkin pätee hyvin Gigantinkin tunnetuksi tekemä hoenta "On se vaan tyhmää maksaa liikaa..."
Mikäpä täällä Espoossa ei kallista olisi.0/70, 880€ vuosi.Mulla on mp:n vakuutukset 0/70 bonuksilla vuodessa yhteensä 900€ josta kaskon osuus 260€.
Onpa pikkuzetassa kallis![]()
Joo, tolla kolmella tonnilla saa jo pari katetta ja sivupeilin, ehkä puolikkaan tankin. Täyskasko on niin halpa(näköjään), että sama ottaa ja sitten parkkeerata mielenrauhan vallitessa mihin haluaa.Mutta sanotaan nyt vaikka että jos kerran 5 vuodessa lippaa maltillisesti mopolla, niin säästyyhän sitä pyöreästi sellaiset 1200-3500 euroa remonttirahastoon sinä aikana. Tuolla summalla saa jo ihan mukavasti osaa, varsinkin jos purkamoja käyttää.
Huonompi homma ja isompi riski ovat sitten nuo fyysiset vammat. Julkinen hoito kun on melkein jo lopetettu, eikä yksityiselle ole ilman vakuutusyhtiötä asiaa.
-hh-
Kolmella tonnillahan saa uuden (käytetyn) moottoripyörän.Joo, tolla kolmella tonnilla saa jo pari katetta ja sivupeilin, ehkä puolikkaan tankin. Täyskasko on niin halpa(näköjään), että sama ottaa ja sitten parkkeerata mielenrauhan vallitessa mihin haluaa.Mutta sanotaan nyt vaikka että jos kerran 5 vuodessa lippaa maltillisesti mopolla, niin säästyyhän sitä pyöreästi sellaiset 1200-3500 euroa remonttirahastoon sinä aikana. Tuolla summalla saa jo ihan mukavasti osaa, varsinkin jos purkamoja käyttää.
Huonompi homma ja isompi riski ovat sitten nuo fyysiset vammat. Julkinen hoito kun on melkein jo lopetettu, eikä yksityiselle ole ilman vakuutusyhtiötä asiaa.
-hh-
Eikös liikennevakuutus edelleen maksa vammat?
Aikamoinen hintaero on.. Tiedä sitten johtuuko merkistä, mallista vai kuljettajan iästä tai paikkakunnasta. (varmaan kaikista), mutta itsellä kun on ZZR1400 -08m 28v, Tampere, bonukset 40/70 Turvasta tuli 550€/vuosi ja sinnehän ne sitten meni kaikki.GSX 1300 R Hayabusa -08
23v. Kuopio, Liikenne 20%, Laajakasko alkubonukset 60%/70%
Turva ~1450e/v
Lähivakuutus ~1350e/v
Pohjantähti ~1100e/v
IF ~1400e/v
Fennia ~1900e/v
Tapiola ~1800e/v
Pohjantähteen siis päädytään ja sinne siirretään loputkin vakuutukset. SV650S:lle halvin oli lähivakuutus, jossa on vielä tällä hetkellä kaikki vakuutukset.
- Pasi
Kyselin ysiärrään niin 1200 lähivakuutus ja tapiola tais sanoa 2 KiloeuroaAikamoinen hintaero on.. Tiedä sitten johtuuko merkistä, mallista vai kuljettajan iästä tai paikkakunnasta. (varmaan kaikista), mutta itsellä kun on ZZR1400 -08m 28v, Tampere, bonukset 40/70 Turvasta tuli 550€/vuosi ja sinnehän ne sitten meni kaikki.GSX 1300 R Hayabusa -08
23v. Kuopio, Liikenne 20%, Laajakasko alkubonukset 60%/70%
Turva ~1450e/v
Lähivakuutus ~1350e/v
Pohjantähti ~1100e/v
IF ~1400e/v
Fennia ~1900e/v
Tapiola ~1800e/v
Pohjantähteen siis päädytään ja sinne siirretään loputkin vakuutukset. SV650S:lle halvin oli lähivakuutus, jossa on vielä tällä hetkellä kaikki vakuutukset.
- Pasi
Halpaa onIF ja yli 6000 euroa vuosi, repikää siitä huumoria![]()