- Sijainti
- siilinjärvi
pohjolassa 2001 r1 175kg/110kw, asuinpaikka siilinjärvi
bonus 30/70 liikenne 434,44, kasko 409,11
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Menee vähän pilkun n*ssimiseksi, mutta painoa määritettäessä tehopainosuhteelle katsotaan laitteen omamassa (rek.otteessa), eikä kuivapaino.. Pohjolassa tosin ei tuo 20kg lisää laske vakuutusmaksuasi kuitenkaan, eli sinänsä ei merkitystä..Liian tehokas joka tapauksessa..pohjolassa 2001 r1 175kg/110kw, asuinpaikka siilinjärvi
Itse olen tehnyt niin. että otan keväällä iso, super, täys vai mikä se nyt onkaan kaskon ja syksyllä ajojen loputtua irtisanon sen. Keväällä sitten taas uusi sopimus. Liikennevakuutus on päällä ympärivuoden, kun on sen mallinen.sanoi:Tuntuu hullulta maksaa kallista kaskoa läpi talven, ja kyllä tiedän että tuo on jo huomioitu noissa ympärivuotisten vakuutusten hinnoissa mutta silti..
Mulla on vakuutukset Pohjolassa reilut 1300 euroa vuodessa. Bonarit on 25/70 ja ikää 26, asun samoin Helsingissä. Pyöränä on '03 Jammun R1:en..miten noita hintoja arvotaan?hintaa tuli 1100e/vuosi 20/70 bonareilla
meikäläisellä ikää 23v ja kotipaikka helsinki
Kokeiles Pohjäntähti. Mulla 35/70 Bonukset ja 870 vuodessa...pyörähän on -07 FZ1Joo, aloitin eilen vakuutusten kilpailutuskierroksen. Kolmesta yhtiöstä kävin pyytämässä tarjouksen, pyörä on siis Yamaha FZ1S -08, joka on tulossa maaliskuussa.
Liikennevakuutus ja kasko, bonukset 20/70 (Pohjola 20/60):
Pohjola 1237€
Turva 917€
If 2217€
Hieman hymyilytti tuo If:n tarjous viimeiseksi...
Tuohon Pohjolan tarjoukseen sisältyy uusarvoturva.
Ensi viikolla jatkan kierrosta.![]()
Nii just. Ja maitoakin kauppaan vaan yhtä laatua. Eihän sitä nyt tiedä mikä niistä on sieltä lehmästä ja mikä sonnista, kun kaiken maailman ykkösiä ja kukan kuvia purkin kupeessa. Eihän me oikeasti haluta valita monesta vaihtoehdosta vaan kaikille vaan yhtä ja samaa. Samaa mieltä.Joo ite oon tässä kyselly hintoja neljästä yhtiöstä. Lähivakuutus,pohjola,turva ja tapiola. Melkoista hajontaa tuntuu olevan vakuutusten hinnoissa.Joka yhtiöllä vähä erillaiset ehdot..ei jumaliste miksi noita vakuutuksiakaan ei voi yhdenmukaistaa. Prkl samalle pyörälle tarjotaan täysin erillaista diiliä eri yhtiöistä. ja sitte ku sanoin että haluan vain moottoripyörälle vakuutustarjouksen nii sitte aletaa kuitenki tarjoamaan ns.kokonaispakettia kaikista vakuutuksista,vaikka niitä en halua.![]()
niinhän sitä sanotaan että kilpailutus kannattaa ja näytti kannattavan sitte mullakin! on se kumma ku jokaiselta yhtiöltä tiedustelin ja ruikutin sitä viimestä hintaa ja sit kuitenki ku otin toisen kierroksen perään ni hinta tippu vielä!Mulla on vakuutukset Pohjolassa reilut 1300 euroa vuodessa. Bonarit on 25/70 ja ikää 26, asun samoin Helsingissä. Pyöränä on '03 Jammun R1:en..miten noita hintoja arvotaan?hintaa tuli 1100e/vuosi 20/70 bonareilla
meikäläisellä ikää 23v ja kotipaikka helsinki
Lisänä keskittämisale jne jne..![]()
Ei ainakaan mulla ollu ympärivuotisessa vakuutuksessa hintaeroa Nordeassa ja Tapiolassa ku parikybää ilman mitään kantiesetuja tms.Jos on uudehko ja tehokas pyörä, kannattaa käydä kysäsemässä Nordeassa.
-Sergei-
P-kauppaJebu.
Tuli vaihdettua yhtiötä juuri viikko sitten.
Sain tänään postissa laskun ja säästöä tulee noin 200-250e, mikä on tosi JEES!![]()
Eli kannattaa vertailla.
P-kauppa ainakin nosti hintoja tälle kaudelle ja vielä aika rajusti.![]()
p-ohjola-kauppa.P-kauppaJebu.
Tuli vaihdettua yhtiötä juuri viikko sitten.
Sain tänään postissa laskun ja säästöä tulee noin 200-250e, mikä on tosi JEES!![]()
Eli kannattaa vertailla.
P-kauppa ainakin nosti hintoja tälle kaudelle ja vielä aika rajusti.![]()
![]()
![]()
Niin vittu!!1!!!1!1 (Tähän kuuluisi sellainen konekiväärihymiö) Lehmät saatana!!11!!!11221!(jakymmennenkonekiväärihymiötä)Tänään kanssa kilpailuttanut CBR1100XX:än vakuutuksia ja hinnat vaihtelee todella paljon.
Pohjola tarjosi 1050e ja Turva pääsi hivenen päälle 900e hintaan. Täyskasko + liikenne yhteensä siis. Turvaan menee meikäläisen mopovakuutus siis.
Tapiola kertoi liikennevakuutuksen hinnaksi yli 1000e kerroin ettei kiinnosta kuulla kaskon hintaa enää. If pääsi 1500e paikkeille.
Monessa paikassa vastaa joku aspan lehmä joka kertoo että hinnat voi laskea myös netissä ja laskee sitten itse sen nettilaskurin mukaan eli vituiksi menee homma. Turvassa yhdistettiin myyntineuvottelijalle joka sitten laski ihan muulta pohjalta kuin nettilaskurin mukaan ja väänsi tiukemman hinnan, jäi muutenkin erittäin hyvä maku hommasta.
Jos haluaisin nettilaskurin mukaisen tarjouksen niin en soittaisi noihin yhtiöihin, aspan lehmät ei mitään tarjouksia osaa laskea.