• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vielä ehti kawa-kauppaan!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wekkuli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hullua vaihtaa talvea vasten, mutta vaarana oli että koko lepokausi menee pohtiessa seuraavaa vaihtoehtoa. Nyt hankinta on tehty ja mieli lepää. Paitti että kevät sais tulla vähän äkkiämmin taas... sitten pääseekin heti kurvailemaan!

Kovasti sitä monenlaista koeajettiin, mutta Kawaan taas päädyttiin. Tänään ostettu ja päivääkään en ole katunut!
biggrin.gif

Kuva on liikkeessä otettu, sillä mopo pääsee vasta keväällä uuteen kotiin. Saapahan nukkua lämpimässä. Niisk.

Osoittaa jo melkoista itsehillintää malttaa jättää mopo liikkeeseen. Olisit edes olohuoneeseen tuonut...
biggrin.gif

ONNEKSI OLKOON, VIISAS OSTOS! Mä harkitsin pitkään R-version hankintaa. Ja kyllä se edelleen silloin tällöin käy mielessä. Kuulemma iloinen kone ja muutenkin vahva kokonaisuus.

Vanha (ZR-7) meni vaihdossa ja talvisäilytystilojen puute edesauttoi ratkaisua jättää pyörä vielä liikkeeseen. Vaikka kyllä se pahalta tuntui
wink.gif

. Tänään ostettu ja päivääkään en ole katunut!
biggrin.gif
Niin ei sitä ole vielä ehtinyt katua, kun ei päivääkään ole vielä kulunut  
biggrin.gif
Niin, siinähän se vitsi tosiaan oli. Hyvä kun oivalsit, pitäisköhän noille muille selittää...
tounge.gif
biggrin.gif
tounge.gif
biggrin.gif
tounge.gif

Tästä pyörästä olen kyllä niin hemmetin ylpeä! Mahtava fiilis vaikka en ole vielä metriäkään ajanut. Leijun seitsemännessä taivaassa... Tällaisina hetkinä tuntee todella voimakkaasti, että tää mopoilu on mun juttu!
062802jumpie_prv.gif

No berhana. Onneks olkoon.

Ei sulle sitten seiskassa jerkku riittänyt?
Oon itekkin samaa pyörää funtsinut, tosin täysin nakuna. Ja sit ois tietty toi z750. Mut kattellaan nyt, kun opiskelijan budjetti on tunnetusti aika tiukka...

Kiitos, kiitos. ZR-7 on hyvä pyörä mielestäni. Varsinkin kun sliparilla sounditkin oli aika kivat. Mutta sanotaanko näin, että kun talouspuolella sattui muutama asia kohdalleen, niin uuttahan sitä alettiin katella. Ja kun katselun aloittaa, niin lopputulos on yleensä aina sama... uusi pyörä.
wink.gif

Tosiaan montaa pyörää harkitsin ja koeajoin. Ensin oli hakusessa veekakkonen, joku Monsteri tai Hondan VTR, ja tehoputkilla tietty, siinähän on sen juju. Mutta mä käyn vuorotöissä, ja ajatus sellaisen hörhöttimen laittamisesta tulille esim. aamuviideltä rivitaloyhtiössä rupes mietityttään. En uskalla pistää naapurisopua kokeelle.
confused_orig.gif

Niinpä otin rivinelkut uudelleen harkintaan. Koeajolla kävi mm. 900-Hornet ja Yamaha XJR 1300 (siinä oli sitä kikkeliä!), mutta Kawan ZRX vei ässä-mallillaan voiton. Käyttökelpoisuus katteen ansiosta, yllättävän ketterän oloinen, merkiltään oikea ja uusi tarjoushintaan näin syksyllä. Siinä napsahti kaikki kohdalleen ja kaupat tuli. Ainut pikku miinus Kawalle keskiseisontatuen puutteesta.

Kokeilematta jäi yksi mielenkiintoinen vaihtoehto niin hinnaltaan kuin ominaisuuksiltaankin: 1200 Bandit. Ei tullu sopivaa vastaan. Se ois voinu olla kanssa kova sana, ehkä.

Hyvä olo on kyllä siitäkin että merkissä pysyttiin.
thumbs-up.gif

Täällä Kalukkalassa tulee ainaski lunta ihan kunnolla, niin että homma hoidettiin aika viime hetkellä kun piti vaihdokkiakin esitellä. Hyvää ja lyhyttä seisokkia kaikille!

Onneksi olkoon, hieno pyörä!
062802jumpie_prv.gif
Meitä onkin sitten ainakin kaksi ketkä täpinöissä odottelee kevään tuloa jotta pääsee uutta mopotintaan ajamaan. Allekirjoittanut sentään kolme kertaa ehti käydä lenkittämässä ennen kuin laittoi talviunille...

wink.gif
wink.gif
wink.gif
wink.gif

Onneksi olkoon uuden mopon johdosta!

Kyllähän tuolla kelpaa ajella! Matka-ajo + katukurvailut menee varmaan enempi kuin hyvin!

Öölinssi takajouse ni sit alka lyyt kirjoittama nii go turus sanota!

cool.gif

Missäs se just sanottiin, että keskivertokuski panostaa ennemmin soundeihin kuin ajo-ominaisuuksiin?
wink.gif

Köh, köh, niin... slipari se taitaa olla ekana listalla. Vaikka sitten tossa taitaa mennä se katti, joka käsittääkseni on sijoitettu vaimentimeen. Kauhia saastekone, hyi minua!

T: Keskivertokuski

edit: Ja tuolla ylhäällä sanoin, että kun hankinta on tehty, niin mieli lepää... Ja emäkissanv***t! Ei ole vielä levännyt!
inlove.gif
062802moto_prv.gif
inlove.gif
.......... talvi  
crazy.gif

Onnittelut uudelle REXille, vaikkakin vähän myöhemmin.
No, nyt on talvi ja aika mataa.
(Enää kolme kuukautta...)

Hieno väri! Kerran ohitin juuri tuollaisen Kangasalan tienoilla
pikkutiellä. Oli NIIN hienon näköinen pyörä että ohitus ei
varmaankaan täyttänyt turvallisen ohituksen edellytyksiä -
minun pääni kääntyili ja moikatakin piti sinistä veljeä...
smile_org.gif

sanoi:
Köh, köh, niin... slipari se taitaa olla ekana listalla. Vaikka sitten tossa taitaa mennä se katti, joka käsittääkseni on sijoitettu vaimentimeen. Kauhia saastekone, hyi minua!

Hei! Unohda se slipari, jooko? Ollaan kestävän kehityksen
esitaistelijoita ja tiedostavia bikereita, vai mitä?

biggrin.gif
mad.gif
biggrin.gif
mad.gif
biggrin.gif
mad.gif
biggrin.gif

(Uusi sananlasku: "Äänekkäitä, sanoi Ripley slipareista."
talktohand.gif
)

Back