• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

VFR800Fi -01

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AimoPamaus
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nyt on huolto tehty ja mitään säädettävää ei löytynyt.
Kytkin on ihan ehjä myös.

Mitä tuolle euroopan mallille on tehty kun etuvilkkujen 5w langat ei ole käytössä? Huomasin että polttimot on 21/5W ja johdotkin tulee kantaan valmiiksi.
Noiden on kai tarkoitus sammua kun vilkku pistetään päälle.
Jenkkimallissa tuon hoitaa vilkkukytkimessä oleva apukärki.
En ole purkanut kahvaa joten en tiedä onko juuri tuo kahva erilainen ja virrankulku loppuu tuohon.

Jeps, räpylää ojoon, VFR:iä ei kuitenkaan hirveesti tule vastaan, punasia joissa palaa Ameriikka tyyliin etuvilkuissa huomiovalot vielä aika paljon vähemmän, se olen siis minä
smile_org.gif
Jos keltaisessa Vifferissä palaa parkit etuvilkuissa se saattaa olla mun. Laitonta, mutta mikä vaan auttaa muita havainnoimaan mun pienen pyörän eikä omasta mielestäni aiheuta mitään haittaakaan, niin poltan niitä kunnes joku pakottaa riisumaan kytkennän.

Jos keltaisessa Vifferissä palaa parkit etuvilkuissa se saattaa olla mun. Laitonta, mutta mikä vaan auttaa muita havainnoimaan mun pienen pyörän eikä omasta mielestäni aiheuta mitään haittaakaan, niin poltan niitä kunnes joku pakottaa riisumaan kytkennän.
Minä kun ajattelin sytyttää omani myös.
"Saksan malli, tollaset ne oli"  
nixweiss.gif

Sähkömiehenä pystyn kyllä rakentamaan kytkennät mutta ajattelin kysyä että mikä on helpoin ja nopein tapa toteuttaa tuo? Jää enemmän aikaa  
062802moto_prv.gif

Sammuuko teillä tuon huomiovalo kun vilkun pistää päälle?
Onko se tällöin edes laiton? Kaikkihan on E-hyväksyttyjä palikoita.
withstupid.gif

Sammuuko teillä tuon huomiovalo kun vilkun pistää päälle?
Onko se tällöin edes laiton? Kaikkihan on E-hyväksyttyjä palikoita.
withstupid.gif
Muistaakseni ei sammu, mutta täytyypä tarkistaa. Eiköhän tuo lienee laillinen, omani ainakin on katsastettu Suomeen, sellaisena kun on. Tosin ei kyllä ole mitään käsitystä miten rekisteröinti suomeen tuontipyörällä menee, kattooko sitä oikeesti kukaan?! Edellinen omista sen on siis Ameriikasta uutena ostanut ja uittanut Suomeen.

Hitto että on kiva pyörä
biggrin.gif

Ainakin jenkki sähkökuvien mukaan kun vilkku laitetaan päälle niin tuo katkaisee sen parkin pois.

Tummensin tarralla vilkun takaosan ja nyt tuo on mielestäni hyvä. Ja tarran saa veks jos haluaa.

Back