Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
peevee sanoi:Minulla ainakin vaihdettiin peräoljyt 12tkm huollossa...

W-P sanoi:Joo, se kannattaa teettää aina huollon yhteydessä; lisäkustannus tuohon on 5e luokkaa. Käsittääkseni "ongelma" ei ole öljyn kuluminen vaan mahdollisesti kosteuden sisäänpääsy ja sen poistaminen.
Ohjelmaan kuuluu jokatapauksessa öljyn tarkistus, joten samalla menee vaihto.......
Nyt on 15tkm takana ja täytyy sanoa, jotta pirun hyvin sopii meikäläiselle tämä pyörä. Yli 200kmh vauhdeissa menee kuin juna ja mutkillakin pärjää...
Ainoat "viat" kauden aikana: häiriö valokatkaisijassa ja rekisterivalon palaminen......ei paha...
Edit. nyt kun on tutustunut pyörään niin talven hankintalista on helpompi tehdä; eli
1) touring "spoileri", tuntuu olevan meikäläiselle ehdoton lisävaruste
2) satula, uusittava lähinnä kyytiläisen tarpeiden vuoksi
3) PC, parantaa alle 3trpm ajoa (ei välttämätön, mutta...)
4) Sattlebag systeemi, riittää meikäläisen kalsareille
5) peilien jatkopalat harkinnassa
Ja tietysti alustaan jäykempää tavaraa, mutta katsotaan nyt. Yksin menee mutta kaksin on perä kyllä järkyttävän löysä. Tosin 2 päällä on menokin huomattavasti rauhallisempaa...
W-P sanoi:Edit. nyt kun on tutustunut pyörään niin talven hankintalista on helpompi tehdä; eli
1) touring "spoileri", tuntuu olevan meikäläiselle ehdoton lisävaruste
2) satula, uusittava lähinnä kyytiläisen tarpeiden vuoksi
3) PC, parantaa alle 3trpm ajoa (ei välttämätön, mutta...)
4) Sattlebag systeemi, riittää meikäläisen kalsareille
5) peilien jatkopalat harkinnassa
Motoristi1958 sanoi:Lämpökahvat, kokemusta. 1. kautta minulla kautta aikain.

Jos siihen saisi tällaiset soundit RC166, niin sitten voisin itse myös harkita, muuten en vaivautuisi...W-P sanoi:- Äänenvaimennin, kaipaisi kyllä vähän enemmän murinaa, mutta toisaalta kun ei kuitenkaan mikään kyykky ole (paitsi kuski)....tämä on harkinnassa

jha sanoi:Jos siihen saisi tällaiset soundit RC166, niin sitten voisin itse myös harkita, muuten en vaivautuisi...![]()
Aika ihmesaha pitää ollavma sanoi:VFR:n putkeen sahaa vaan kylkeen. Tarpeeksi kun sahaa, siitä V4 äänestä saadaan kireän rivikutos-racing 250- koneen ääni.![]()
Pete2 sanoi:Pariisi Dakar VFR:llä :
Mihin niitä Bemarin GS:iä tarvitaan kun on VFR![]()

W-P sanoi:Niinpä. Niin oudolta kuin saattaa kuulostaakin niin Vfr menee mun mielestä paljon paremmin sorateillä kuin mun entinen Varadero....usko tai älä.....![]()
TMiettinen sanoi:Tuutko WP vihverillä perässä?
W-P sanoi:No tuun; ja ilmeisesti aika pitkällä perässä.![]()
TMiettinen sanoi:Hieno homma että otit haasteen vastaan! En anna sulle sitten armoa reittivalinnassa
Vieläkö tänä syksynä? Kelit eikun paranee...