G
Guest
Guest
-Saako -02 vfr:ään TPS anturia erikseen? Merkkiliike myy vain koko läppärungon jossa anturi, maksaa maltaita. Löytyykö tarvikkeena? Onkos tietoo asiasta? Varmaan jollai ollu sama onkelma! Laittakaas tietoo tulemaan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla oli pc ja tehoputket paikoillaan kun vika alkoi, säätäjillä oli monen kuukauden jonot kun kyselin,luulin vian olevan sädöissä.Otin putket ja pc pois,mut vika ei hävinny. Anturia on jo hieman käännetty eri asentoon, pelas hetken hyvin, mut taas temppuilee. Olisko sulla muu häikkä? Mun pyörällä ajettu 45 tkm. Jotain on keksittävä!Hei,
mulla oli 2003 Vtec:ssä samanlaista ongelmaa ja ostiin siihen Power Commanderin ja ilmanputsarin sekä säädätin penkissä ja ongelma häipyi. En siis vaihtanut putkia, kun en hakenut lisätehoja vaan tasaista kaasua.![]()
Niin, ainakin noin yleensä VFR kyllä pelaa parhaiten, kun pitää reipasta vauhtia ylläNoin tarkemmin asiasta tietämättä, ilmeneekö vika ainoastaan pienillä kierroksilla (< 6 krpm) ? Tämä siksi, että ainakin vanhempi VFR 800 (-98) toimi takaisinkytkettynä (Kat-versio) tuolla alueella. Ja toisinaan hieman "nyhti" alle 100 kmh kyydeissä.
Eli ettei vain lambdoilta tulisi virheellistä tietoa / johdot ristissä ? Jostain sai tilattu 02-eliminaattoreita, jotka joutuu PCn asennuksen yhteydessä laittamaan. Josko jo yksinään auttaisivat ?