• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vespa minun makuuni

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mik@
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Videolinkki, n. 3.1 Mt.

Tuolla Vespalla voisi matkat joutua ja kerrankin on saatu "mopoon" kunnon äänet
tounge.gif
.

Siinä paikallisella sheriffillä olisi ihmettelemistä. Olis varmaan aika hauska peli, mutta kesällä pitäis varmaan olla myös vesijäähdytetyt ajohousut sen verran sylissä tuo kone näytti olevan, mutta toisaalta oli tuo tankkikin aikasta pieni joten sopivia vilvoittelu taukoja varmaan olisi tiedossa sopivan tiuhaan. Tuo rekkari kertoo oikeastaan kaiken, on meinaan ajo-ominaisuudet varmaan sitä luokkaa.
biggrin.gif

Ihme että pysy kasassa. Luulis että toi motti olis vetäny rungon mutkalle jo ekassa kiihdytyksessä.
biggrin.gif

Ei oo mulla ollu koskaan tollas vespaa
nixweiss.gif

Vaikka niin paljon olen Italiassa vespalla ajanut että ei oo kovinkaan ikävä sellaista mopoo
tounge.gif

biggrin.gif
Ei taida omalla Primaveralla (121cc) ehtiä mukana...
Siinä saattaa vespan yksinokkainen rumpujarru lämmetä, kun pitää pysähtyä vähän rivakammin.

Saa kyllä laittaa vähän isommat välit että sais vauhtia tuohon
wink.gif

Suikan konehan tuossa näyttäs olevan.... mahto muuten imasta tuon pilpettitankin tyhjäksi tuommosella spurtilla
biggrin.gif

Back