En nyt noista Kawan uudemmista moottoreista tiedä, mutta vanhemmissa oli paaljon ongelmia just pakopuolen venttiilien kanssa!HehSamojen ongelmien kanssa painitaan, samanlainen pyöräkin kyseessä. Tilaukseen meni justiinkin 2,90 koon palat ja tuntuu kovasti tuleminen kestävän. Toissä on magneettipöytäinen tasohiomakone ja samaa mietin että jos kävis hiomassa palat oikeeseen kokoon niin ei tarvis odotella tilauksia enää.![]()
Ylärajalle meinasin kanssa välykset säätää, osa menee ehkä vähän ylikin.. ei kai se hallaa hirveemmin koneelle tee.
Jeh, itse sain eilen kawan läjättyä kasaan ja hyvin tuntui pelittävän. Pari pakoventtiiliä jäi alarajalle mutta jospa se seuraavaan säätöön asti kestäsi.
Imupuoli ei ole ihan niin tarkka säädöistä, mutta pakopuolta en kawassa jättäisi "hilkulle" 24tkm:n ajaksi kun ne välykset tuntuu muutenkin pienenevän melko vauhdikkaasti.
Minä tietenkään mikään asiantuntija ole, mutta juttuja kawan palaneista venttileistä on kuulunut niin paljon, että en lähtisi riskeeraamaan.
Säätöpaloja on ainakin mun pyörään aikoinaan hiottu kun ei sopivia löytynyt ja hyvin on pelittänyt.
Ei saa maalata piruja seinälle.