• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Venähtävätkö ajolenkkisi?

Useasti venähtää.

Parhaimmillaan 1km tankkaamassa käydessä saa tankata kahdesti, kun ei tankillisellä pääse kuin n.350km
nixweiss.gif

Minulla on mökille matkaa kotilon mittarin mukaan 90 km. En kuitenkaan koskaan ole onnistunut pääsemään mökille pyörällä alle 300 km:n ajon
nixweiss.gif

Tuoreena motoristina mun lenkit ovat olleet kohtuullisia, mutta eräs kaunis ilta kundikaveri ilmoitti lähtevänsä "pikku lenkille ja tulevansa kohta takas". Ei siinä mitään, senkus menee, sitähän varten pyörä on olemassa.

Meillä päin "pikku lenkki ja tuun kohta takas" tarkoittaa palttiarallaa tuntia, keski-suomessa se tarkoitti "ajetaan Porvooseen ja tullaan 3,5h päästä takas".

Voin sanoa, että asiasta jouduttiin hieman keskustelemaan keskellä yötä  
veryangry.gif
.

Kosto on oleva suloinen  
biggrin.gif

No jos Helsinkiin olen Tampereelta menossa, kuluu matkaan yleensä nelisen tuntia. Ja muutenkin tulee usein fiilis että jos nyt vielä ton kautta koukkaa.
062802moto_prv.gif

Yllä olevat viestit lukeneena, en ole yhtään huolissani omista "pikku" lenkeista jotka viikonloopuina saattavat kestää koko päivän ja olla noin 200-400km, on tosin joskus käynyt toisinkin päin ettei ajo ole maistunut, ja suunnitellun lenkin pituudeksi on tullut vain joku 20-40km.

mutt eikös koko homman idea olekin rentoutua ja nauttia kun siltä ttuntuu.
smile_org.gif

Ei ikinä..
Ja taas eilen.

Töiden jälkeen piti lähteä kaverin kans vaan pikkusen pyörähtämään jossain..
Taas se reissu pääsi vähän venähtämään.
Kuninkaantietä pitkin vedeltiin ja sieltä sit jostain kohtaa pohjoseen jne.

17:00 - 23:00 kesti reissu. Muutama sata tuli mittariin.

Back