• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vedätätkö kovempaa, kun kaveri on mukana?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja XJ600
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Vedätätkö kovempaa, kun kaveri on mukana? - (siis omalla pyörällään)

• Kyllä

Ääniä: 0 0,0%
  • En

• Jaa-a, Hipoo rimaa.

• En, En ja EN!

Ääniä: 1 100,0%

• Ääniä yhteensä
    1
Myönnetään et hiukan pitää koittaa. Mut ei pitkiä siivuja vaan sellasii pienii nykäisyjä
tounge.gif

Kyllähän sitä velipojan kanssa tulee vedettyä välillä reippaamminkin mutta ei se kova meno edellytä että joku on mukana. Kyllä mä yksinkin osaan...  
baaa.gif

En vedätä, kaverit vedättää mua.

...Vai vedätinköhän nyt..?

Riippuu kyllä kaverista. Toki muutamien kanssa huomaa, että tulee vedettyä hieman kovempaa. Hillityn hallitun rajoissa tietenkin...

Pakkohan sitä on vähä vedättää et muiden mukana pysyy
wink.gif
Sit jos on sellanen tilanne, et mä ajan edellä, niin aika nopeesti sieltä porukasta joku tulee ohi, oon vissiin liian hidas
nixweiss.gif

Josse kaveri ols kyytissä nii sitten vois hiastua vauhti, muuten sama matkavauhti ku yksinnii. YYA soppari on hjuva: jos kaveria sattuu v***ttaan liian hias matkafaartti, on hyvä ja menee ohitte ja painelee omaa vauhtiaan sovittua reittiä niin pitkälle, kun matka jatkuu suoraa linjaa - kun on tarkotus kääntyä jostain jonnekin, jäähään hitaampaa ootteleen, mikäli on tarpeen - näin molempaiset saa ajella itelle mieluisaa vauhtia, eikä ketuta, jos kivalla kurvipätkällä ei mimmi piä tarpeeksi vauhtia pikkusuzzulla
biggrin.gif

Toiminu tähän asti ja saa toimia vastakin

No, samaa tahtia mennään kun muutenkin. Eli kympin verran yli tai sinne suuntaan... Mulla kun ei taida ajokavereissakaan oikeen kaahareita löytyä.
tounge.gif

Kyllä. Kaikki kun ajaa kovempaa ku mä... Ja jotenki helpompi ajaa jonku perässä ku mennä keulilla... Ja perässä ku menee, ni pitää koittaa aina josko sitä pysyis ees näköetäisyydellä
biggrin.gif
:D:D

Kyllähän sitä velipojan kanssa tulee vedettyä välillä reippaamminkin mutta ei se kova meno edellytä että joku on mukana. Kyllä mä yksinkin osaan...  
baaa.gif
Tulin vastanneeks että siinä ja siinä mutta nyt ku tarkemmin miettii ni kyllä sitä tulee vedettyä sellasia sopivia kova vauhtisia rypäyskiä ku pitää näyttää tolle veljelle että mistä kawa kusee
033102bebe_1_prv.gif
Mutta kyllä sitä ku sille päälle sattuu nii yksinkin päästää menemään.

Jokaisella kaverilla on pyörässä tuplaten heppoja omaan verratuna, joten eipä tarvii lähteä elvistelemään siinä joukossa, ihan samaa tahtia vedän yksin ja porukassa, ehkä porukassa jopa hieman hillitymmin.

riippuu hyvin pitkälti kaverista mutta jos kaveri ajaa kovempaa niin eihän sitä jälkeen sovi jäädä
tounge.gif

Back