• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vatsa kasvaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Tässä ikää tulee ja vatsa kasvaa, eli pitäis saada mukava kuntoilu harrastus. Olen enskaa ajatellut ja huomasin että Husabergin nelarit näyttää olevan käytettynä vähän halvempia kuin muut vastaavat. Mikäs siinä piilee, mikä on käkikellossa vikana? Vai ostanko suoraan puolikkaa vajaatahtisen? Kertokaas kokeneemmat, kun en näitä kuravehkeitä tunne yhtään.
nixweiss.gif

Husabergiä pidetään ehkä hiukan epäluotettavampana kun näitä isompien pyörävalmistajien laitteita.Ei se tarkoita sitä että ne on huonompia,ne on vaan niin spesiaalisti kilpakäyttöön suunniteltuja että vaativat jatkuvaa huoltoa pysyäkseen timmissä kunnossa.Tää huoltohomma toki koskee kaikkia kilpamopoja.
Varaosien saatuvuus ei ole aivan samalla tasolla kuin Kotarilla tai japsipyörilla johtuen luultavasti siitä,ettei Husabergejä ole suomessa hirveän paljoa.Sitten kun nelarin koneeseen aletaan tekemaan remonttia tai isompaa huoltoa niin saa varautua kalliimpiin osiin verrattuna kakstahtisiin.
Vaikka noi nelarit onkin yleistyneet niin uskallan kyllä suositella 200-300 kuutioista kaksaria.
Helpommat huollot/korjaukset,keveys/ketteryys ja varmasti metsään ja montulle riittävä voima.
Vielä jos ei halua ajaa yhtään kadulla niin ostaa punakilpisenä... 3000 eurolla saa jo tosi hyvän pyörän.

Vahvistit omia ajatuksiani. Mikäli enska tulee hommattua niin kaksitahtinen ja punakilpinen ehdottomasti. Ja mitä Husabergistä sanoit on aivan samaa kuin olen muilta tahoilta kuullut. Kohta taas muoviluodit suhahtelee kun meitsi papattelee
cool.gif

Kakstahtinen alle vaan
062802jumpie_prv.gif

Mulla ainakin on japseistakin hyviä kokemuksia mutta reilu vuosi sitten jokin sai vaihtamaan Gas Gasiin.
Enpä olis vielä jokunen vuosi sitten uskonut että omistan Espanjalaisen enduropyörän mut niin vaan ajatukset muuttuu.
Eikä ole tarvinnut katua ratkaisua.
Moottori on mahtava,käsiteltävyys kevyttä ja ketterää, varaosat mukavasti hinnoiteltuja verrattuna Kotariin ja japseihin.
Muutamilla tutuillakin on Gasseja ja kokemukset on samanlaisia.
Nii... mun mopo on Ec 300 mutta kyllä kakspuokkiakin on kehuttu.Piikistä ja kakssatasesta ei ole kummempia kokemuksia

Mulla on 250exc kottarainen ja se on aivan loistava peli! Meillä on ollut pari 300exc:tä ja faijalla on tällä hetkellä 200exc. Kaikki pyörät on pelittänyt loistavasti ja mitään vikaa ei ole vielä ilmennyt.
thumbs-up.gif
Veikkaisin että harrastelijalle tommonen 200exc olis oiva peli. Painoa samanverran kuin 125 mutta enemmän tehoa ja vääntöä. Kisoissakin sillä pärjää jos haluaa kokeilla.

Back