Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos vaihdokki "liian vanha" ja "liian paljon ajettu", siis sellainen jolla on käyttöarvoa enemmän kuin vaihtoarvoa, ei kauppias mielellään pahoita asiakkaan mieltä. Hyvitys saattaisi olla paljonkin alhaisempi mitä asiakas on olettanut. Tietysti kauppiaan pitäisi vastata kaikkiin kyselyihin jollakin tavalla mutta toisinaan sopivien sanojen(numeroiden) löytäninen voi olla vaikeaa. Muutama kauppias on kertonut että tänä keväänä on monta asiakasta lähtenyt vihaisena pois liikkeestä koska kauppiaan välirahapyynti on ollut selvästi paljon korkeampi kuin asiakas on kuvitellut. Ilmeisesti ne ajat jolloin pari vuotta vanhan pyörän sai kahdella-kolmella tonnilla vaihdettua uuteen on tälläerää ohi.Olen tässä ostelemassa uutta isoa Bandiittia ja täytellyt joitain liikkeiden yhteydenottopyyntö lomakkeita netissä, mutta mistään ei ole vastattu. Onko se yleistä, vaiko vain kiinnostuksen puutetta vanhan vaihdokin takia?![]()
Näin kävi minullekin, liike tosin ei ollut Tuusmotor vaan Porin pyörä ja mopo.Sen ainoan kerran kun olen verkon välityksellä pyörän perään kysellyt niin ensimmäinen vastaus tuli paluupostiin melkein heti. Pari meiliä myöhemmin menin paikanpäälle ihmettelemään harkitsemaani vekotinta, ja tämän käynnin seurauksena olenkin nyt varsin tyytyväinen Suzukin omistaja. Näin hyvää palvelua sain Tuusmotorissa.
/MarcusB
Vai kiireItse olen saanut selvästi paremman hinnan paikan päällä tinkimällä kuin meilillä kyselemällä. Toistaiseksi olen aina toki saanut sähköpostikyselyihinkin vastauksen, kalliin puoleisen tosin.
"Vastaus herkkyteen" vaikuttaa varmasti jo aiemmin mainittu sesonki eli kiire. Viimeksi kun kauppaa tein ja pyysin meilillä tarjouksia, elettiin kiireetöntä tammikuuta.