• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vastaantulevan motoristin tervehtiminen.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Saive Star
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
kylläpä nuo jalat edellä vastaantulevat tuntuu olevan sitä joviaalimpaa motoristikansaa, kun käsi nousee lähes poikkeuksetta kohdattaessa.

Toisin on näillä isommilla ja tuoreilla menopeleillä matkaavien kanssa, kun tälläinen vanha sotaratsu tulee vastaan. Ei edes sormi näytä nousevan vaikka kuinka yrittäisi morjestella.

Ylemmyyskompleksi(ko)?

Lapa nousee kaikille muille paitsi mopoille
talktohand.gif

Mopoille en moikkaa, muille kyllä. Mutta tänään mieleen tullut kysymys: entäs matkustaja. Moikkaako takana istuva kanssa, vai ei?
Aika moni kyydissäolija on mua ainakin moikannut.

Mää tervehdin kaikkia paitsi mopoja, kevareita ja skoottereita (ihan sama kuin iso kone se on tyttöjen mopo).
Kokeneemmat kyytiläiset varmasti morjestavat, usein on selkeästi pitempää matkaa 2-päällä taittavasta pärrästä tullut tuplamoikkaus. Oma emäntä sen sijaan ei takuulla moikkaile kyydissä ollessaan, sillä molemmat kädet puristavat valkoisena takakahvaa  
biggrin.gif

Oman tilanteen mukaan, milloin pystyy...aina ei sitä kättä voi nostaa mutta nyökkäämällä seki hoidetaan siinä tapauksessa.

Aina yritän moikata

Heh. Mulla nousee kyllä lapa aina kaikille. Enemmän mua vaan naurattaa ne tyypit kun ei moikka takaisin.

kylläpä nuo jalat edellä vastaantulevat tuntuu olevan sitä joviaalimpaa motoristikansaa, kun käsi nousee lähes poikkeuksetta kohdattaessa.

Toisin on näillä isommilla ja tuoreilla menopeleillä matkaavien kanssa, kun tälläinen vanha sotaratsu tulee vastaan. Ei edes sormi näytä nousevan vaikka kuinka yrittäisi morjestella.

Ylemmyyskompleksi(ko)?
Jaa? Itse taas olen huomannut että ne on just ne custom-äijät ketkä ei aina moikkaa?

Pyrin moikkaa kaikille vaikka aina ei vastausta tule(custom)
Kas kun itsellä oli c niin moikkasin kaikille mut mullahan oliki japsi.

Customin hommaan kyl heti kun sopiva tulee vastaan.
Nykynen 500 gs on ihan kiva mut kuiteski

[/QUOTE]Ylemmyyskompleksi(ko)?
Jaa? Itse taas olen huomannut että ne on just ne custom-äijät ketkä ei aina moikkaa?[/quote]
Customilla ajellaan leppoisasti  
062802moto_prv.gif
ja aina moikataan tietenkin.
Se on sellanen perinne, nääs!
Ehkä "uusmotoristit" ovat eri mieltä perinteistä.
talktohand.gif

Kuinkas sitten kun yksin ajelette ja vastaan tulee n. 10 pyörän letka, morotatteko ekaa vai onko lapa pytyssä koko sen letkan ajan?

Kyllä sitä välillä tulee ajeltua ajatuksissa ettei moikkaa takaisin
sad_orig.gif

Mutta yleensä tähän tyyliin tulee moikattua ->
buttrock.gif

sormet juurikin noin ^^

Kaikkia moikkailen tasapuolisesti. Tosin välillä sitä on niin keskittynyt nauttimaan ajamisesta, että ei vaan huomaa vastaantulijaa
tounge.gif

Olen saanut kerran morottaa n.30 pyöränletkaa ja lapa pystössä kokoajan eikä hävetä vieläkään.
smile_org.gif

Hienoa kohdata ryhmiä ja moikata kuten hieno on harrastuskin.
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Kyllä meitillä kyytiläinen moikkaa yleensä aina myös. Samoin näkyy tekevän osa vastaantulijoidenkin takapenkkiläisistä. Hassun näköistä varmaan kun kun kaksi kättä viittaa sivulle 2 minuuttia, kun tulee joskus oikein piiiiitkä letka vastaan.

On tässä pikkuisen tänä kesänä harkittu, jos jätettäisiin tästedes väliin noi aika heikosti muutenkin moikkavat pelastusliiviläiset, kun taitavat vaan pitää käden irrottamista tangosta bomberiteinien villityksenä ja turhana vaaran aiheuttamisena.

-hh-

14.7.09 tuli n.30-40 mopon ryhmä 8-Tiellä jossakin Vaasan korkeudella vastaan. Oma käsi ja takapenkin käsi yhtäaikaa morotus asentoon, tuntuu ittestä hiukan hölmöltä pitää lapaa ojennuksessa kun toiset suhahtaa ohi.
biggrin.gif

Mutta kaikille pyritään antaan tuplamorot.

Ryhmässä mopoja Customista muoviluoteihin ja kaikki kyllä morotti.
buttrock.gif

Ite olen ajatellut että oli jotakin muuta "tärkeämpää" muka kuin morottaa takasin jollei ole moikannut.
Tosin tämä meidän ajokki nyt ei herätä toisissa elämää suurempia tunnekuohuja jos vastaan tulee. Silti oma mopo
inlove.gif

Back