• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Varokaa kaaharipeuroja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NOx
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

NOx

MotOrg ry jäsen
Sijainti
Espoo
Veikkola-Espoonlahti pätkällä peura splittas vasemmalta ohi ja komuutti samaa hölkkää oikealle pellon syrjään. Eikä edes vilkkua näyttäny.
tounge.gif

Tarttis varmaan vaihtaa kusiainen kiloseen...tai kakkoselle.

En edes jarruttanut tilanteessa. Sen verran hölmistynyt olin ja toisaalta se meni niin määrätietoisesti. Kunhan sapettaa ohitettavaksi joutuminen.
blush.gif

Oliko ohituskielto alue? Jos oli niin yhteys paikalliseen riistanhoitoyhdistykseen, käyvät ampumassa törkeästä liikenteen vaarantamisesta.
biggrin.gif

Vetopeura .... varmaan kilvettömänä vielä päästi powerwheeliessä koko aika.

Taidan ottaan ens kesän hommaksi seurata peuroja liikenteessä ja raportoida niiden liikennesääntöjen noudattamisesta iltasanomiin...

Aikoinaan Sveitsissä tuli vetolehmä serpentiinillä eteen kanttailemaan. Kamu sihtas pitkään Yosimuraviritteisellä ysikawalla, ennenkuin pääsi ohi. Hurja elikko.

Norjan reissuilla on monasti lähteny poro stripille haastamaan.Osaa kyl elikko juosta uskomatonta vauhtia
buttrock.gif

Veikkola-Espoonlahti pätkällä peura splittas vasemmalta ohi ja komuutti samaa hölkkää oikealle pellon syrjään. Eikä edes vilkkua näyttäny.
tounge.gif

Tarttis varmaan vaihtaa kusiainen kiloseen...tai kakkoselle.

En edes jarruttanut tilanteessa. Sen verran hölmistynyt olin ja toisaalta se meni niin määrätietoisesti. Kunhan sapettaa ohitettavaksi joutuminen.
blush.gif
biggrin.gif

Ja varokaa kehä 3:n kohtaa, missä idän puolelta mennään yli junaradan, vasemmalla puolella "rantaniityllä" viihtyy hirvi rouva vasansa kanssa, jo monena aamuna bongattu, kun töihin olen ollut menossa.

Back