• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Varoitus: salilla käynnin jälkeen ajo huteraa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Plootu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Auts, melkein pudotin maxiskootterin ristyksessä.

withstupid.gif

Syy: takana tiukka salitreeni ja lihakset hapoilla. Hyvin lähti pyörä liikkeelle, mutta kun piti pysähtyä ja pitää sitä pystyssä, ohops, kädet totelleet kunnolla.

Opetus: ajan ja pidän huolta fyysisestä kunnosta, mutta ei ihan perätysten.

Joo, jalkareenin jälkeen autolla ajelu on mielenkiintoista ja käsireenin jälkeen pyörällä ajelu...

Ihan normaali homma.

johan tuo on todettu polkupyörällä. tiukan käsireenin jälkeen on pakko ajaa ilman käsiä ku ei pysty pitään tankosta kiinni.

Tuttuu hommaa muuten. Kunnon penkityksen jälkeen ei ajo pyörällä meinaa todellakaan onnistua. Ojentajat niin huonossa hapessa että ei mitään mahollisuutta selvitä täysjarrutuksesta. Kauhee tärinä vaan.

Justiin eilen ois reenailun jälkeen cbr lipsahtanu jalalta ottaessa kylelleen jos ei kaveri ois sattunu olemaan takana vastassa. Vähemmästäkin kyllä pitäs hälyytyskellot soida ja jättää ajelut siltä kertaa väliin. Ei saata toisinaan lusikkakaan kädessä pysyä niin miten on moottoripyörän hallinnan laita.

Jätkät treenaa kerran kahdessa kuussa lihasryhmän hapoille ja ihmettelee ku on ihan lukossa! Ei näin.
tounge.gif

Itse tahkonut kohta kymmenen vuotta putkeen 3-5X viikossa ja ei pelkoa ettei pysyisi pyörä kovimmankaan treenin jälkeen hanskassa. Vai lähteekö joku suoraan kyykky paikalta pyörän niskaan ja menoksi. Venyttelyt ja loppulämmittelyt olis kanssa poikaa.
wink.gif

Jätkät treenaa kerran kahdessa kuussa lihasryhmän hapoille ja ihmettelee ku on ihan lukossa!  Ei näin.
tounge.gif

Itse tahkonut kohta kymmenen vuotta putkeen 3-5X viikossa ja ei pelkoa ettei pysyisi pyörä kovimmankaan treenin jälkeen hanskassa. Vai lähteekö joku suoraan kyykky paikalta pyörän niskaan ja menoksi. Venyttelyt ja loppulämmittelyt olis kanssa poikaa.  
wink.gif

Joo, aivan oikeassa olet. Tarpeellinen muistutus. Me salilta(kin) hoippuvat tyypit ei tehdä sitä hommaa ihan oikein. Ahkeria ollaan, kun jaksetaan (t)reenata, mutta veltompia siinä venyttelyssä ja loppulämmittelyssä (ainakin minä). Toivottavasti tuo pudotusvaara saa ainakin allekirjoittaneen panostamaan myös venyttelyyn homman jälkeen.

Sitten vasta
sport05.gif

ittellä samoja ongelmia myös. ota prot-topin tai vastaava palautus juoma heti treenin jälkeen niin keho saa heti palautukseen kunnon yrtit,niin ei meno enää niin huteraa. toimii. ja tuloksetkin nousuun. hyvää ja turvallista kesää.

Tä? Eikö ne lihakset kasvakaan levossa?? Oon yrittäny koko aika lepäillä, mut ei oo vielä mitään tapahtunu
wink.gif

Back