• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Varoitus! Hassunhauskahuoltoheppu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Kannattaa vähän katsoa, että minkälaiseen paikkaan ja kenen huoltohepun käsiin jättää moponsa korjattavaksi. Kun tekee väärän valinnan ja huoltoheppu ei suoriudu edes kulutusosien vaihdosta ilman että vaurioita tulee ihan muualle mopoon. Tietysti niiden vaurioidenkaan korjaus ei ilman lisävahinkoja tältä ammattilaiselta onnistu... Hassunhauskasti yrittäjä ei ole vaivautunut korvaamaan ja yrittävä toiminta jatkuu... Tällaisissa tapauksissa kuluttaja-asiamies voi kertoa mielipiteensä... yrittäjän ei tarvitsisi sitä noudattaa. Kuluttajavalituslautakuntaan voi tehdä valituksen ja odottaa vuoden päätöstä... yrittäjän ei tarvitsisi sitä noudattaa. Mutta oikeuteen voi viedä ja käsittely on sitten joskus. Mutta siihen asti yrittävän ammattilaisen harjoittelu jatkuu...
veryangry.gif

...Ja missähän päin kyseinen yrittäjä mahtaa vaikuttaa?? Ihan vaan, ettämuut osaa olla viemättä ko. heebolle pyörää huoltoon.

Kuten tiedätte... Nimen julkistaminen täällä tulisi vaikeuttamaan tulevaa, mutta kyllä se puskaradion kautta tulee tietoon aika äkkiä ja jos joku sitten haluaa täällä julkistaa nimen, niin tekee sen sitten omalla vastuullaan. Yrittävä voi olla hieman nyreissään...
smile_org.gif

No voi sitä esim paikkakunnan sanoa ihan huoletta... Jokainen voi sitten itse päätellä kenestä voisi olla puhe

No toivottavasti avautuminen helpotti, mutta teet meille muille karhunpalveluksen jos et moista tietoa jaa. Tai sitten tää juttu on vaan vedätys.

Ei siitä mitään paskaa saa jos kertoo saamastaan huonosta palvelusta keskustelupalstalla, kunhan pysyy totuudessa. Kyllä huollon tms. palvelun laadun pitää kestää julkinen keskustelu.

Oman kokemukseni perusteella olen sitä mieltä,että yleensä ottaen suurien liikkeiden pajat ovat sieltä huonoimmasta päästä.kannattaa yrittää etsiä pyörämerkin asiantunteva pikkupaja ja huollattaa pyörä aina siellä.Yleensä hintakaan ei ole niin järeä kuin suurissa puljuissa ja eivät turhaan ala vaihtamaan osia joita ei oikeasti tarttisi vaihtaa.Itse olen löytänyt tällaiset paikat molemmille pyörilleni ja ei tulisi mieleenkään viedä enää minnekään muualle.

Oman kokemukseni perusteella olen sitä mieltä,että yleensä ottaen suurien liikkeiden pajat ovat sieltä huonoimmasta päästä.kannattaa yrittää etsiä pyörämerkin asiantunteva pikkupaja ja huollattaa pyörä  aina siellä.Yleensä hintakaan ei ole niin järeä kuin suurissa puljuissa ja eivät turhaan ala vaihtamaan osia joita ei oikeasti tarttisi vaihtaa.Itse olen löytänyt tällaiset paikat molemmille pyörilleni ja ei tulisi mieleenkään viedä enää minnekään muualle.
Olen myös löytänyt tälläisen pienen yhden miehen pajan, enkä enää kuvittelekkaan vieväni mopoa jonnekkin muualle hoidettavaksi. (Huoltomies muisti moponi merkin ja mallin nimeni perusteella, tai sitten katsoi koneelta, mutta joka tapauksessa todella kunnioitettavaa, että ylipäätään löysi/muisti).
Koska haluan että saan jatkossakin ajan sopivalla odotusajalla jätän mainitsematta kyseisen firman nimen. Ei tarvi sitten turhia jonotella..
cool.gif

Pientä korvausta vastaan voin ilmiantaa tämän Pääkaupunkiseudulla toimivan liikkeen nimen privaattiviestillä
wink.gif

Oman kokemukseni perusteella olen sitä mieltä,että yleensä ottaen suurien liikkeiden pajat ovat sieltä huonoimmasta päästä.kannattaa yrittää etsiä pyörämerkin asiantunteva pikkupaja ja huollattaa pyörä  aina siellä.Yleensä hintakaan ei ole niin järeä kuin suurissa puljuissa ja eivät turhaan ala vaihtamaan osia joita ei oikeasti tarttisi vaihtaa.Itse olen löytänyt tällaiset paikat molemmille pyörilleni ja ei tulisi mieleenkään viedä enää minnekään muualle.
Olen myös löytänyt tälläisen pienen yhden miehen pajan, enkä enää kuvittelekkaan vieväni mopoa jonnekkin muualle hoidettavaksi. (Huoltomies muisti moponi merkin ja mallin nimeni perusteella, tai sitten katsoi koneelta, mutta joka tapauksessa todella kunnioitettavaa, että ylipäätään löysi/muisti).
Koska haluan että saan jatkossakin ajan sopivalla odotusajalla jätän mainitsematta kyseisen firman nimen. Ei tarvi sitten turhia jonotella..  
cool.gif

Pientä korvausta vastaan voin ilmiantaa tämän Pääkaupunkiseudulla toimivan liikkeen nimen privaattiviestillä  
wink.gif
Oisko sama yhden miehen liike kuin minullakin? Tänään kun varasin huoltoa esitellen itseni ja pyörän niin toisessa päässä todettiin että "sehän olikin sitten 18tkm huolto vuorossa?" Mitäpä tuohon mutta kuin että jep, niin on  
smile_org.gif

cool.gif

wink.gif
Oisko sama yhden miehen liike kuin minullakin? Tänään kun varasin huoltoa esitellen itseni ja pyörän niin toisessa päässä todettiin että "sehän olikin sitten 18tkm huolto vuorossa?" Mitäpä tuohon mutta kuin että jep, niin on  
smile_org.gif
Saattaa olla, ainakin kaveri huoltaa sutkia, kawaa ja hontaa. Toimii tuolla suutarilan kupeessa..
baaa.gif

cool.gif
Ehkä kaveri toivoo että laadukas työ ja hyvä palvelu puhuu puolestaan ja sana kiertää.

Eipä kierräkkään kun ette kerro! Hyvä huoltomies, jos luet tämän, jätä noiden mopot jonon hännille ja ota mun mopo kärkeen! Mä kyll kertoisin eteenpäin.
biggrin.gif

cool.gif
Ehkä kaveri toivoo että laadukas työ ja hyvä palvelu puhuu puolestaan ja sana kiertää.

Eipä kierräkkään kun ette kerro! Hyvä huoltomies, jos luet tämän, jätä noiden mopot jonon hännille ja ota mun mopo kärkeen! Mä kyll kertoisin eteenpäin.  
biggrin.gif
Toivotaan ettei tämä mainio huoltomies lue tätä foorumia
tounge.gif

Kannattaa vähän katsoa, että minkälaiseen paikkaan ja kenen huoltohepun käsiin jättää moponsa korjattavaksi.
Kannattaiskos opetella ihan oikeasti tekemään jotain prätkän perushuoltojuttuja ihan itse ?? Se on hauskaa ja tulee takuuvarmasti duunattua oikein ja huollella.....
Muuten kyllä ja mielikin vähän tekis, mutten viitsi mennä tohon pihalle 50 silmäparin tuijoteltavaksi ja varsinkaan nyt kun tuli kaadettua pari metriä ruusupensasaitaa mopon paikkaa varten
biggrin.gif
..Talopoliisi ei onneksi (ilmeisesti) ole vielä huomannut tapahtunutta!

Kannattaa vähän katsoa, että minkälaiseen paikkaan ja kenen huoltohepun käsiin jättää moponsa korjattavaksi.
Kannattaiskos opetella oikeasti tekemään jotain prätkän perushuoltojuttuja ihan itse ?? Se on hauskaa ja tulee takuuvarmasti duunattua oikein ja kunnolla.....
Loistava ajatus, taidan heti huomenna purkaa katteet tuossa kadunvarressa, talutan pyörän sadevesikaivon kohdalle, lasken öljyt ja jäähdytysnesteet sinne, vanhalla öljynsuodattimella heitän jotakuta kenen naama ei sillähetkellä satu miellyttämään. Sitten talutan pyörän takas katteiden luo, uudet mehut sisään, katteet paikalleen ja sitten vaan
062802moto_prv.gif

Oman kokemukseni perusteella olen sitä mieltä,että yleensä ottaen suurien liikkeiden pajat ovat sieltä huonoimmasta päästä.kannattaa yrittää etsiä pyörämerkin asiantunteva pikkupaja ja huollattaa pyörä aina siellä.Yleensä hintakaan ei ole niin järeä kuin suurissa puljuissa ja eivät turhaan ala vaihtamaan osia joita ei oikeasti tarttisi vaihtaa.Itse olen löytänyt tällaiset paikat molemmille pyörilleni ja ei tulisi mieleenkään viedä enää minnekään muualle.
cool.gif

wink.gif
smile_org.gif
Saattaa olla, ainakin kaveri huoltaa sutkia, kawaa ja hontaa. Toimii tuolla suutarilan kupeessa..
baaa.gif
Siis haloo! Jos kerrankin olisi jotain positiivista sanottavaa, niin miksei sanota!?
062802moto_prv.gif
:
Mr Metura
062802jumpie_prv.gif

Back